Перейти до основного вмісту

Публікації

Показано дописи з червень, 2015

Юридичний супровід виборчого процесу

     Як відомо, на 25 жовтня 2015 року припадають чергові вибори до органів місцевого самоврядування , а це: депутати сільських, селищних, міських, районних та обласних рад, також голови сільських, селищних, міських рад.        На початку літа, коли до осені ще ніби і далеко  та й хочеться відпочивати, а не думати про працю та вибори, але насправді, це той час коли варто задуматись і детально спланувати передвиборчу програма та роботу для її виконання.     Однією із складових передвиборчої роботи є організація та супровід юридичної частини роботи.     І хоча, на даний час ще немає закону Про місцеві вибори, систему виборів, але готуватись потрібно вже сьогодні.      Саме на "юридичних тонкощах" найчастіше змагаються кандидати на цю чи іншу посаду, адже такі "прийоми" як "технічний кандидат -клон" (із тотожним прізвищем опонента) може відібрати голоси та допомогти у перемозі.    На перший погляд юридичний супровід   на виборах   потрібний  при пода

Відповідальність банку за не повернення (прострочення) депозиту

ЛИСТ Нацбанку від 02.06.2015 р. N 18-02013/37527 Національний банк України розглянув Ваше звернення стосовно правового регулювання відповідальності банків за неповернення депозитів, термін яких сплив, та повідомляє наступне. Національний банк України відповідно до статті 55 Закону України "Про Національний банк України" здійснює функції банківського регулювання і нагляду на індивідуальній та консолідованій основі за діяльністю банків та банківських груп у межах та порядку, передбачених законодавством України. Національний банк України здійснює постійний нагляд за дотримання банками та їх відокремленими підрозділами на території України та за кордоном банківського законодавства, нормативно-правових актів Національного банку України і економічних нормативів. Відносини банку з клієнтом, відповідно до статті 55 Закону України "Про банки і банківську діяльність" , регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного бан

Реєстрація права власності на квартиру (отримання свідоцтва про власність) у новобудові

Реєстрацію права власності на квартиру (отримання свідоцтва про власність) у новобудові, як правило роблять представники забудовника за додаткові кошти або ж пропонують зробити самому власнику самостійно . Процедура не є складною, але довготривала, крім цього реєстратор часто відсилає по додаткові документи. Адміністративний збір за реєстрацію становить не значну суму Пропоную юридичні послуги, щодо реєстрації права власності на квартиру (отримання свідоцтва про власність) у новобудові: - юридична консультація із цих питань,  - встановлення переліку необхідних документів,  - реєстрація права власності "під ключ", - представництво ваших прав та інтересів у реєстраційній службі, -  представництво ваших прав та інтересів у суді, щодо оскарження дій або бездіяльності реєстратора. Контакти: 097 968 4667 ДОДАТОК: Витяг із постанови КМУ про перелік документів для реєстрації  права власності на квартиру (отримання свідоцтва про власність) у новобудові: У

ІНФОРМАЦІЯ З ВИДАЧІ ЛІЦЕНЗІЇ НА ПОСЕРЕДНИЦТВО У ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ НА РОБОТУ ЗА КОРДОНОМ

У зв'язку із набранням юридичної сили Законом   Про ліцензування видів господарської діяльності , діючі Ліцензійні умови про видачу ліцензій НА ПОСЕРЕДНИЦТВО У ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ НА РОБОТУ ЗА КОРДОНОМ втратили дію. Від так Мінсоцполітики перестало видавати Ліцензії. Згідно проекту нових Ліцензійних умов, ось такий є список    II. Підтвердні документи, які подаються для отримання ліцензії 2.1. Суб’єкт господарювання, який має намір провадити діяльність з посередництва у працевлаштуванні за кордоном (далі – здобувач ліцензії), подає до органу ліцензування заяву про отримання ліцензії (додаток 1) та підтвердні документи, визначені в пункті 2.2 цих Ліцензійних умов. 2.2. До заяви про отримання ліцензії додаються: 1) відомості за підписом здобувача ліцензії – суб’єкта господарювання (додаток 3) про місце провадження діяльності з посередництва у працевлаштуванні за кордоном; 2) копія документа, що підтверджує факт реєстрації іноземного  суб ’ єкта  господарювання

Пиво, РРО і ФОПи. Що спільного ???

Чи обов'язково суб'єктам господарювання (в т. ч. платникам єдиного податку), які здійснюють роздрібну торгівлю пивом (в т. ч. виключно пивом), для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями обладнувати місце торгівлі реєстраторами розрахункових операцій? Відповідь: Абзацом 7 ст. 1 Закону України від 19 грудня 1995 року N 481/95-BP "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" , із змінами та доповненнями, в редакції, чинній з 01.07.2015 (далі - Закон N 481), надано визначення алкогольним напоям як продуктам, одержаним шляхом спиртового бродіння цукровмісних матеріалів або виготовленим на основі харчових спиртів з вмістом спирту етилового понад 0,5 % об'ємних одиниць, які зазначені, зокрема, у товарній позиції 2203 згідно з УКТ ЗЕД . Згідно з абз. 9 ст. 1 Закону N 481 (у редакції, чинній з 01.07.2015) пиво - насичений діоксидом вуглецю

Щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій при продажу (наданні) товарів (послуг) через мережу Інтернет (від 08.06.15р.)

Законом України від 06 липня 1995 року N 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - Закон N 265) визначено правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія його поширюється на усіх суб'єктів господарювання , їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі . Встановлення норм щодо незастосування РРО у інших законах, крім Податкового кодексу України , не допускається. Законом України від 28 грудня 2014 року N 71-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" (далі - Закон N 71) внесено зміни до Податкового кодексу України (далі - Кодекс) і, зокрема, Закону N 265 . Зокрема, суттєві зміни було вн

Спосіб не використовувати РРО ФОПами (ПП) на спрощеній системі оподаткування

Вже мабуть всі знають що із 01 липня та 01 січня ФОПи що перебувають на спрощеній системі оподаткування зобовязані використовувати  Реєстратори розрахункових операцій (РРО), що є накладно при його прибанні (від 5000 грн. вартість) та веденні (книги, звіти, чеки, і тд). В статті " Використання РРО ФОПами на спрощеній системі" ми розказали, про теоритичну можливість не використовувати РРО ФОПами на спрощеній системі оподаткування. Проте 01 липня не загорами, і є обєктивна потреба знати що і як далі робити і розуміти, який ризик (штраф або пеня) за це існує. Отже, пропоную скористатись можливостями передбаченими податковим кодексом у такій не визначеній ситуації (описана вище та у попередній статті). Ст. 52, 53 ПКУ описує поняття податкових консультацій та наслідки їх застосування. Коротко цитати:      За зверненням платників податків контролюючі органи надають безоплатно консультації з питань практичного використання окремих норм податкового законодавства прот

Ліквідація фізичної особи підприємця (ФОП або ПП)

  У звязку із змінами у законодавстві реєстрація припинення підприємницької діяльності (закриття ФОП, ліквідація ФОП,) скоротилась до 1 дня . Але є одне велике «але». Після надання державному реєстратору реєстраційної картки №12 на проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності, реєстратор видає повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності, але в органах ДПІ по місцю своєї реєстрації фізична особа залишаєть на обліку до повного завершення перевірки. Відповідальність по своїх зобов'язаннях (борги перед бюджетом, пеня чи штрафні санкції за неподання звітності) залишається на фізичній особі вже без статусу підприємця, до повного їх виконання. Про зняття з обліку вразі відсутносі питань до підприємця звичайно ДПІ не повідомляє — (не зобов'язані).   Висновок: рекомендуємо приватному підприємцю самостійно чи з допомогою спеціалістів після отримання повідомлення від державного реєстратора про припинен

Процедура переведення дачних і садових будинків у житлові.

Переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки, регулюється Постановою КМУ №321 від 29 квітня 2015 року. 1. Переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам , у жилі будинки здійснюється безоплатно органами місцевого самоврядування села, селища, міста, з якими відповідні дачні поселення та садівничі товариства пов'язані адміністративно або територіально. 2. Для переведення дачного чи садового будинку у жилий будинок громадянин, який є його власником, або уповноважена ним особа (далі - власник) подає до виконавчого органу сільської (селищної, міської) ради, а у разі, коли в сільській раді виконавчий орган не утворено, - сільському голові (далі - уповноважений орган) заяву за формою згідно з додатком 1, до якої додаються: - копія документа про право власності на дачний чи садовий будинок, засвідчена в установленому порядку; - письмова згода співвласників (за наявності) на перев

Використання РРО ФОПами на спрощеній системі

Вже мабуть всі знають що із 01 липня та 01 січня ФОПи що перебувають на спрощеній системі оподаткування зобовязані використовувати  Реєстратори розрахункових операцій (РРО), що є накладно при його прибанні (від 5000 грн. вартість) та веденні (книги, звіти, чеки, і тд). Деякі юристи, консультанти покликаючись на п. 12 ст 9 Закон про РРО, виводять висновок, що При здійсненні розрахунків у безготівковій формі через установи банку РРО не застосовується. Ось, що каже закон: Реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки не застосовуються: 12) якщо в місці отримання товарів (надання послуг) операції з розрахунків у готівковій формі не здійснюються (оптова торгівля тощо). Офіційної позиції ДФС ще немає з приводу застосування п.12 ст. 9 Закону про РРО, ФОПами на Спрощеній  системі оподаткування , а тому зарано надавати певні рекомендації, враховуючи відповідальність (санкції) визначені, законом.  У Базі Знань на сайті ДФС є така відповідь у подібній ситуації (видан

Зміни у правовому регулюванні франчайзингу (комерційної концесії)

Одним із способів ведення (розширення) бізнесу є продаж (розповсюдження) франшизи. На даний час багато відомих бізнесів, у межах України чи її окремих регіонів, здійснюють продажу франшизи. (відомі автору - “Нова пошта”, “Наш край”, “Шипшина“ та інші) Для осіб, що придбавають франшизу, це шанс та допомога розвинути самостійний бізнес у структурі існуючого, і багато інших переваг. Необхідно відразу зрозуміти, що у законодавчому регулюванні України не має терміну “ франчайзинг ” (це поняття запозичене із закордону). Для вірного укладення договору та в майбутньому застосування законів України необхідно застосовувати поняття визначені законом України - термін “ комерційна концесія ” (Глава 76 Цивільного кодексу, зокрема стаття 1115). При цьому необхідно зрозуміти, що норми Глави 40 Господарського кодексу “Концесії” лише частково співпадають по назві, але по змісту та суті це дуже різні речі, а тому не підлягають до застосування у цих правовідносинах франчайзингу (комерційної конце