Перейти до основного вмісту

Про Юридичне бюро «Івана Цебака»

Юридичне бюро «Івана Цебака» було відкрито у 2012 році. До цього часу юрист отримав досвід роботи у юридичній фірмі, спеціалізувався на тендерах (державні закупівлі), договори та судові справи. У 2006р. отримав свідоцтво експерта у сфері державних закупівель видане ТПП України.

Працював на посаді юриста, а із 2010р. на посаді керівника юридичного відділу компанії, яка здійснювала діяльність з роздрібної торгівлі товарами, управління нерухомістю, надавав юридичні послуги приватним підприємцям. Набув юридичний досвід у сфері кредитів від банків, іпотеки, поруки, застави, також судові справи, виконавче провадження, отримання дозволів, ліцензій, спори із податковою, антимонопольним комітетом, комплексний юридичний супровід діяльності бізнесу.

Метою діяльності юридичного бюро є надання якісних юридичних послуг клієнтам. В результаті отримання юридичних послуг клієнти отримують: економію свого часу на вирішання проблеми самотужки, уникають стресів та переживань від очікування на вирішення проблеми, отримують об’єктивну, експертну юридичну пораду щодо проблеми, погляд «із сторони» на проблему. 

У процесі співпраці юридичне бюро бере на себе зобов'язання поважати клієнта, брати на себе відповідальність та надавати гарантії з якісного надання юридичних послуг, дотримуватися режиму суворої конфіденційності, не розголошувати та не використовувати в своїх інтересах та інтересах третіх осіб відомості, що становлять комерційну таємницю клієнта.

Правова допомога юридичного бюро надається суб’єктам господарювання всіх форм власності (акціонерним товариствам, товариствам з обмеженою (додатковою) відповідальністю, приватним, державним, комунальним підприємствам), інвесторам, акціонерам, фізичним особам – підприємцям, громадянам, іноземцям.

Юридичне бюро «Івана Цебака» надає юридичні послуги та правову допомогу у корпоративному праві, антимонопольному на конкурентному праві, захистить Вашу інтелектуальну власність, відстоїть Ваші права у трудовому праві, представить Вас у судах загальної, адміністративної, господарської юрисдикції, спеціалізується на таких вузьких практиках як (визнання недійсним кредитного договору, іпотечного договору, прилюдних торгів, антиколекторські послуги, стягнення боргів ), надасть правовий супровід при укладені Вами будь яких договорів, захистить перед контролюючими органами.

Юридичне бюро надає юридичні послуги у Львові та за його межами, також надає юридичні консультації по телефону, надсилає підготовлені правові висновки по електронній пошті, що надає клієнту можливість оперативно володіти правовою основою для вчинення відповідних дій.

Завдяки спеціалізації практик, професіоналізму, компетентності та досвіду юридичне бюро заслужило довіру та позитивні рекомендації від клієнтів, що є основою нашого успіху.

Юридичне бюро встановлює з кожним клієнтом партнерські відносини, розуміє проблеми кожного клієнта, індивідуально вирішує кожну проблему.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв