Перейти до основного вмісту

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???


Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку? 
 
Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови. 
 
Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог. 
 
Між довгими сторонами житлових будинків заввишки 2-3 поверхи треба приймати відстані (побутові розриви) не менше 15 м, заввишки 4 поверхи і більше - 20 м, між довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м. 
 
У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків суміжно з кварталами садибної забудови, що зберігається, слід керуватися приміткою 1 до зазначеного пункту, відповідно до якої відстань між садибним будинком і довгими сторонами багатоповерхового будинку приймається не меншою за висоту будинку, що зводиться. 
 
            Наприклад, висота 9-поверхового будинку приблизно 27 метрів, відповідно відстань багатоповерхівки до садибного будинку має становити не менше 27 метрів. 
 
Згідно з приміткою 2 пункту 3.13 ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень» при різних вимогах (протипожежних, санітарно-гігієнічних та ін.) до мінімально допустимих відстаней між будинками і спорудами при проектуванні треба приймати величини, які є найбільшими з них. 
 
               Окрім того, якщо порушують ваші права, в першу чергу порушують законодавство України за яке передбачено відповідальність у сфері містобудівної діяльності суб'єктів містобудування, а саме юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, державними стандартами і правилами. 
 
Тож, у разі порушення відстані між багатоповерховим будинком та садибним будинком, можливо звернутися з відповідною заявою до таких органів: 
 
1) виконавчих органів з питань державного архітектурно-будівельного контролю сільських, селищних, міських рад; (Львівська міська рада)
 
2) структурних підрозділів з питань державного архітектурно-будівельного контролю; (Інспекція Дабі у м. Львові)
 
 3) центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. (ДАБІ України знаходиться у Києві)

4) до суду.
 
Накладати штраф в межах та відповідно до вимог, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», мають право від імені: 
 
1)органів державного архітектурно-будівельного  контролю:
 керівники виконавчих органів з питань державного архітектурно-будівельного контролю сільських, селищних, міських рад; керівники структурних підрозділів з питань державного архітектурно-будівельного контролю Київської міських державних адміністрацій; 

2)органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду - головні інспектори будівельного нагляду в областях та місті Києві. 
 
Власне кажучи, штраф може досягати від 73 080,00 грн до 146 160, 00 грн. 
Більше того, що після написання відповідної заяви, контролюючі органи здійснюють перевірку, які  у результаті можуть скасувати повідомлення про початок будівельних робіт, а тим паче, взагалі анулювати дозвіл на виконання будівельних робіт, де згодом шляхом рішення суду, визнати будівництво самочинним, яке підлягає знесенню. 
 
            Варто зазначити, якщо ви виявили  порушення містобудівної діяльності, що заважає жити вам біля нової багатоповерхівки, користуйтесь своїм правом звернутися у вище згадані органи, можливо, у ході звернень, буде встановлено факт повністю незаконного будівництва.

Популярні дописи з цього блогу

Запит податкової про надання інформації. Що робити ???

В Україні ніби-то за вказівкою Уряду ("Гнати в шию перевіряючих " - автор А.Яценюк) зменшилась кількість перевірок, але все таки чесні підприємці отримують незаконні запити податової, зустрічають перевіряючих.

Що робити, якщо ваше підприємство отримало "черговий" ,"законний" запит податкової про надання документів та інформації.
З однієї сторони не надання відповіді є підставою для позапланової перевірки п. 78.1.1. ст. 78 ПКУ, але з другої сторони надання відповіді, документів та інформації не є гарантією, що перевірки не буде.

В перше чергу звертаємо увагу на наявність підпису (оригіналу не факсиміле) та посади, особи що підписала; наявність печатки.

В другу чергу розуміємо, що запит маємо отримати по пошті на податкову адресу або під розписку ,а від так факси, мейли тощо не є належно отримані.

Якщо дотримано 1 і 2 умова, то дивимось на суть запиту, та беремо до уваги вступ, до цієї статті, про 99%  можливості (гарантії) первірки.
Розуміємо, що можемо п…

Автомобіль на іноземних номерах

Сьогодні дедалі частіше на вулицях України можна побачити автомобілі на іноземних номерах (польські, чеські, литовські, латвійські, німецькі, голандські і так далі).
Невже дійсно так багато іноземців прибувають до України на своїх авто?
Насправді 90% таких автомобілів належать українцям, які на законних підставах  володіють та використовують даний автомобіль в Україні.
Чому так склалось, що так багато українців використовують авто на іноземних номерах?
У нас в Україні авто дорогі, чому ? на перший погляд всі знають чому, але якщо точно і детально, то ніхто не знає, і я також не до кінця розумію, чому авто яке коштує в ЄС 10 тис. євро у нас коштує 14 -15 тис. євро. Але факт є фактом. Із уживаними авто, ще гірше, у ЄС вони у двічі а то і тричі дешевші а ніж їх аналоги в Україні.
Пригнати авто із ЄС і розмитнити авто також справа не дешева, крім цього до авто є ряд вимог.

Тому українці знайшли "можливість" купувати авто у ЄС, не розмитнювати його і при цьому на законних підста…

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів.
Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення.

Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування.

Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них.

Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил:

- Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю,
- Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем.,
- Стаття 470. Недоставлення товарів, транспо…