Перейти до основного вмісту

Свідоцтво про спрощену систему оподаткування

з початком нового року почав діяти закон, який вніс зміни до ПКУ щодо спрощеної системи оподаткування.
Значні черги до ДПІ, до державного реєстратора спричинені ФОПами, які хочуть до 25 січня 2012 року встигнути подати заяву про перехід на спрощену систему.
Дані черги є безпідставними.
Для того щоб перейти на спрощену систему оподаткування платнику податку потрібно подати до ДПІ, в якій він зареєстрований:
1. заяву, форму якої можна знайти або у мережі інтернет, або у самій дпі,
2. форма розрахунку доходу за 2011 рік, її також можна знайти  або у мережі інтернет, або у самій дпі,
3. книгу обліку доходу і витрат.
Інших документів не потрібно, цей пакет документів можна надіслати до дпі по пошті, рекомендую цінним листом із описом вкладеного та повідомленням про вручення.

Щодо кведів, то ще цілий 2012 рік можна використовувати у господарській діяльності квед 2005 року, крім цього у заяві на спрощену систему саме за кведом 2005 року вказуються види діяльності. Щодо витягу із ЄДР про ці види діяльності які саме зареєстровані в ЄДР, то закон не зобовязує платника податків подавати цього документу, відтак вимоги працівників дпі є не законними в цій частині, а щоб не мати цього конфлікту рекомендую подавати заяву по пошті.

автор

юрист іван цебак

консультації з податкового права

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв