Перейти до основного вмісту

Позика (кредит) від шахраїв

Сьогодні хочу підняти питання кредиту (позики ) від шахраїв.

В ідеалі кредит видає лише банк або кредитна спілка. Позику може надавати банк, кредитна спілка, інша фінансова установа, а також будь - яка фізична або юридична особа.

В наш час часто бачимо оголошення, об'яви, що певна фірма, банк, кредитна спілка видає кредит (позику) готівкою, кредит готівкою, дешевий кредит, невисокі відсотки і тому подібно.

Зрозуміло, що отримуючи кредит у банку або кредитній спілці позичальнику обов'язковий потрібно заручитись допомогою юриста, для вивчення кредитного договору.

Проте є також різні фірми які дають позики, але перед видачею позики просять нас підписати так би мовити їх "типовий","стандартний" договір, який ніби-то є формальністю.
Часто договори не називають договором кредитним або позики, а називають договором адміністрування, управління, керування фінансовими ресурсами,коштами тощо.
Інколи буває, що від розміру першого внеску залежить розмір процентної ставки тобто чим більший перший внесок тим менша процентна ставка.
Багато є випадків коли шахраї користуючись незнанням і неточностями у договорі не видають кредиту.

Рекомендую при оформленні кредитів, позик чи то в банку чи кредитній спілці чи будь якій іншій фірмі залучати юриста для вивчення договору, схеми кредитування і вже після цього підписувати договір.

Автор
юрист Іван Цебак




Коментарі

  1. Насправді серед оголошень зустрічаються оголошення кредитних брокерів. В банках на сьогоднішній день бракує клієнтів. Тому, банки йдуть на укладення так званих агентських угод по яким агент отримує винагороду за залучених клієнтів.
    http://www.gutnik.com.ua/

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв