Перейти до основного вмісту

Депозит і Фонд гарантування вкладів. Що треба знати ?

Якщо ви маєте депозит (вклад) у банку, що має певні фінансові труднощі, то вам треба бути дуже уважним.

1. Фонд гарантування вкладів (ФГВФО) гарантує кошти у сумі до 200 000,00 (двісті тисяч гривень) за певними винятками.

2. Для отримання  коштів по депозиту  у сумі до 200 000,00 (двісті тисяч гривень), не потрібно жодних заяв до банку чи Фонду гарантування вкладів від вас.

3. Вам необхідно слідкувати  з новинами коли розпочинається виплата депозитів. На день написання статті розпочинали виплату по банках "Фінанси та Кредит", "Капітал".

4.  Уповноважена особа  ФГВФО складає реєстр вкладників для здійснення виплат гарантованої суми відшкодування (200 000,00 грн).

5. Бувають випадки коли Уповноважена особа  ФГВФО не включає вас до реєстру вкладників для здійснення виплат гарантованої суми відшкодування, оскільки  по передньо ця сама  Уповноважена особа  ФГВФО визнала ваш депозитний договір нікчемним. Про що вас мають повідомити письмово.

6. За таких обставин для отримання коштів по депозиту, необхідно звернутись до суду за захистом своїх прав, інакше коштів не буде можливості отримати.

7. Варто весь цей процес  доручити вести юристу. Але і самому вкладник варто також цікавитись  станом справ і депозитом  банку, у юриста, у ФГВФО.  

на цю ж тему: Судові спори із Фондом гарантування вкладів  

автор
юрист іван цебак 

 тел. 097 968 4667

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв