Перейти до основного вмісту

Автомобіль на іноземних номерах та злочин

Бажання їздити на хорошому авто, не дорогому і при цьому не перетинати кордон що 5 (10) днів як того вимагає ст 95 МК України, заставляє задуматись і почитати.
До читались до ст. 380 МКУ, яка каже що українець, що перебуває на тимчасовому консульському обліку може ввезти авто на 60 днів у році, то краще ніж 5 чи 10 днів, але все рівне мало.
Прочитали, що нерезидент (той самий українець), але що постійно проживає закордоном та має відмітку консула, може ввести  авто строком до 1 року. (ця сама ст. 380 МКУ, але інша частина (абзац).
По різному зараз здійснюються такі "транзакції", але ось до чого приходить інколи практика.

Ухвала Залізничного суду м. Львова р.№  56000739

ЧИТАЄМО ДУЖЕ УВАЖНО

Справа № 462/956/16-к

У Х В А Л А
23 лютого 2016 року Слідчий суддя Залізничного районного суду міста Львова Боровков Д.О., при секретарі Журавльовій А.С., за участю слідчого Виздрик Б.Г., розглянувши клопотання слідчого Залізничного відділу поліції (м.Львів) ГУ НП у Львівській області Виздрик Б.Г. про тимчасовий доступ до речей і документів, -
                                                                          В С Т А Н О В И В:
            26.12.2015 року слідчим Залізничного відділу поліції (мЛьвів) ГУ НП у Л/о Виздрик Б.Г. внесено відповідні відомості до ЄРДР за № 12015140060003684 та розпочато досудове розслідування за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 358 КК України.
       Слідчий Залізничного відділу поліції (м.Львів) ГУ НП у Львівській області Виздрик Б.Г., за погодженням з прокурором, звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів покликаючись на те, що 01.10.2015 громадянин ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, під час виїзду із території України на транспортному засобі марки «АУДІ» н.з. НОМЕР_1, не був пропущений через державний кордон України прикордонною службою. Підставою не пропуску стала ухвала Корольовського райсуду м. Житомира від 08.09.2014. Однак, із незрозумілих причин, органу досудового розслідування надійшла інформація із Львівської митниці ДФС про те, що 01.10.2015 автомобіль марки «АУДІ» номерний знак НОМЕР_1 через п/п «Пулемець-Томаківка» Волинської митниці ДФС було ввезено в режимі «тимчасове ввезення до 1 року» громадянином ОСОБА_2, незважаючи на той факт, що останній не перетинав кордон України та являється громадянином України - резидентом.
У зв'язку із вищевказаним, процесуальним прокурором в межах кримінального провадження було призначено службове розслідування щодо правомірності дій працівників митного поста «Піща». Відповідно до висновку вказаного службового розслідування до дисциплінарної відповідальності притягнуто державного інспектора митного поста «Піща» ОСОБА_3
         Разом із тим, до матеріалів службового розслідування долучено копії закордонного паспорту на імя ОСОБА_2, де здійснено відмітку, що постійним місцем проживання останнього являється республіка Литва та відмітку про постановку його на консульський облік у вказану республіку, що являється основною умовою користування іноземним авто протягом 1 року на території України без перетину державного кордону України. Всупереч цього, долучено інформацію із УДМС України в Житомирській області про те, що ОСОБА_2 з клопотанням про виїзд на постійне місце проживання за кордон не звертався.  
         Враховуючи наведенне, заслухавши думку слідчого, який в судовому засіданні клопотання підтримав, вважаю, що слідчому Залізничного відділу поліції (м.Львова) Виздрик Богдані Григорівна та/або працівникам УЗЕ у Львівській області ДЗЕ НП України (за відповідним дорученням вказаного старшого слідчого Залізничного відділу поліції ГУНП у Львівській області) на тимчасовий доступ до автомобіля марки «АУДІ» номерний знак НОМЕР_1, з можливістю його вилучення, що дозволить мати постійний доступ до нього, унеможливить його знищення, незаконне відчуження.
          Керуючись ст.ст. 159-166 КПК України,-
                                                                         У Х В А Л И В:
          клопотання задовольнити.
          Надати старшому слідчому Залізничного відділу поліції ГУНП у Львівській області капітану поліції Виздрик Богдані Григорівна та/або працівникам УЗЕ у Львівській області ДЗЕ НП України (за відповідним дорученням вказаного старшого слідчого Залізничного відділу поліції ГУНП у Львівській області) на тимчасовий доступ до автомобіля марки «АУДІ» номерний знак НОМЕР_1, з можливістю його вилучення, що дозволить мати постійний доступ до нього, унеможливить його знищення, незаконне відчуження.
      У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Строк дії ухвали - один місяць з дня постановлення.            
Ухвала оскарженню не підлягає.

                Слідчий суддя:                                              Боровков Д.О. 

 Ось такий, можливий розвиток подій.


 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв