Перейти до основного вмісту

Автомобіль на іноземних номерах

Сьогодні дедалі частіше на вулицях України можна побачити автомобілі на іноземних номерах (польські, чеські, литовські, латвійські, німецькі, голандські і так далі).
Невже дійсно так багато іноземців прибувають до України на своїх авто?
Насправді 90% таких автомобілів належать українцям, які на законних підставах  володіють та використовують даний автомобіль в Україні.
Чому так склалось, що так багато українців використовують авто на іноземних номерах?
У нас в Україні авто дорогі, чому ? на перший погляд всі знають чому, але якщо точно і детально, то ніхто не знає, і я також не до кінця розумію, чому авто яке коштує в ЄС 10 тис. євро у нас коштує 14 -15 тис. євро. Але факт є фактом. Із уживаними авто, ще гірше, у ЄС вони у двічі а то і тричі дешевші а ніж їх аналоги в Україні.
Пригнати авто із ЄС і розмитнити авто також справа не дешева, крім цього до авто є ряд вимог.

Тому українці знайшли "можливість" купувати авто у ЄС, не розмитнювати його і при цьому на законних підставах їздити на ньому по Україні.

Все почалось у далекому 2004 році. В той рік Україна ратифікувала (підписала) Стамбульську конвенцію (Конвенцію про тимчасове ввезення товарів). У 2012 році Україна прийняла новий Митний кодекс України, в якому є цілий розділ про тимчасове ввезення товарів.

Тому керуючись Конвенцією та митним кодексом, громадяни України мають право тимчасово ввозити товари і не сплачувати мито.

В першу чергу скажу, що до таких товарів також належать автомобілі.
По друге тимчасово - до 1 року з дня ввезення та територію України.
По третє тимчасове ввезення є комерційним або особистим.
Для того щоб авто було комерційним потрібно щоб вони було зареєстровано для комерційних цілей.

ДАІ не перевіряє ні час ввезення авто, ні документи які підтверджують характер його використання - вони не мають права, все що ДАІ може перевірити написано у Правилах дорожнього руху (а що там пише ми знаємо і без ДАІ)

Митниця в свою чергу при правильно оформлених документах не має підстав не впускати або не випускати авто, або притягати до відповідальності (накладати штрафи) на водіїв авто на іноземних номерах.

Таким чином, їзда на авто із іноземними номерами є цілком законною.

Автор
юрист Іван Цебак

PS Автор статті також їздить на авто із іноземними номерами, і все ок.





Коментарі

  1. Андрію, як написано мною у статті ввозити товари в т.ч. автомобілі з метою комерційного використання можна до 1 року часу не перетинаючи кордон - законна підстава це Стамбульська конвенція (конвенція про тимчасове ввезення товару) та митний кодекс України. Цього тижня (07.12.2012р) мій колега ввіз авто на цій підставі через перехід у Шегинях (львів обл) митники не надавали йому для заповнення ВМД (декларації) а поставили на облік - тимчасове ввезення (тобто до 1 року для перетину)

    На фірму - це і є підготовка пакету документів для підтвердження комерційного використання авто

    скажу так мене двічі зупиняли даі - перевірили техпаспорт що вписана влансиком фірма а я співвласник і все жодних питань - щасливої дороги

    щодо нового закону - про це я не чув, думаю що це балачик і не більше поки не побачу законопроекту на сайті ВРУ,

    чисто теоритично кожна держава що підписала конвенцію має прово внести до неї винятки, АЛЕ

    як відомо Україна є член СОТ (світова організація торгівлі) - і відповідно ми повинні дотримуватись певних правил - одне із них конвенція про тимчасовче ввезення товару, тому НЕ ВІРЮ що такий закон буде, це всього на всьго балачки митників та бариг із автобазарів бо навіщо купрляти укр б\у машину якщо така сама з європи в рази дешевше і до того ж врази краща

    з рештою як я писав в мене такий же автомобіль ввіз у жовті і катаюсь,

    всім бажаю цього

    в найгіршому разі здам на металолом (запчасті) то поверну ці кошти що за неї віддав

    а на митниці зніму із контролю і все , в нас дтп часто бувають :)

    думаю всім зрозуміло

    хто хоче більше гарантій то нехай купує укр авто на укр реєстрації

    ВідповістиВидалити
  2. А можна будь-ласка більш конкретніше описати процедуру. Ціватить на якій підставі вписали вас в техпаспорт польського авто (ви уклали угоду про працю з польською фірмою? я так розумію лише для митниці, бо легальна умова змусить фірму платити податки), які документи треба представити на митниці і чи мусять вони бути перекладеними. Через який коридор треба вїзджати.
    Дякую.

    ВідповістиВидалити
  3. Доброго вечора. Підкажіть, а чи має право керувати автомобілем хтось інший(громадянин України)і що робити з авто по закінченні терміну 1 року? Дякую

    ВідповістиВидалити
  4. Доброго дня. Підскажіть будь ласка, якщо я юридична фірма і привезла на територію України автомобіль з території Польщі (від такої ж фірми) для перевезення пасажирів чи зобов'язана я розмитнити транспорт, скільки часу я можу на ньому перебувати на території України і як мені його тут реєструвати. На перід дуже дякую за консультацію.Уляна

    ВідповістиВидалити
  5. консультації платні

    ВідповістиВидалити
  6. http://forum.lvivport.com/showthread.php?p=977471

    ось як треба даі відповідати

    ВідповістиВидалити
  7. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене добра довірена кредитна компанія. Мене звати Нікіта Таня, росіянка, я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила свої кошти, намагаючись отримати позику, мені і дітям було так важко, я пішла в Інтернет, щоб отримати допомогу в позиці. втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього свого друга, який нещодавно забезпечив позику у дуже чесного чоловіка, містера Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним офіцером з питань позик, містером Бенджаміном, який допоміг мені оформити позику протягом 5 робочих днів, і я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за допомогу мені знову стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: 247officedept@gmail.com, вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують допомоги у позиці, будь ласка, прийдіть до цього чесного чоловіка, і ти також можеш бути врятованим. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв