Перейти до основного вмісту

Рада взяла під захист персональні дані

Верховна Рада ввела кримінальну та адміністративну відповідальність за порушення у сфері захисту персональних даних.

За прийняття в цілому законопроекту 7355 проголосувало 263 депутатів при 226 мінімально необхідних.

Парламент вніс зміни до Кодексу про адміністративні правопорушення, а також Кримінальний кодекс, доповнивши їх відповідними статтями.

Зокрема, за неповідомлення або несвоєчасне повідомлення суб'єкту персональних даних про його права, у зв'язку з включенням його персональних даних у базу, цілі збору цих даних та осіб, яким вони передаються, накладається штраф на громадян від 3 400 до 5 100 грн; на посадових осіб, громадян-суб'єктів підприємницької діяльності - від 5 100 до 6 800 грн.

Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань захисту персональних даних про зміни відомостей, що подаються для державної реєстрації бази даних тягне за собою штраф для громадян від 1 700 до 3 400 грн; для посадових осіб, громадян-суб'єктів підприємницької діяльності - від 3 400 до 6 800 грн.

Ухилення від державної реєстрації бази персональних даних тягне за собою штраф для громадян від 5 100 до 8 500 грн; для посадових осіб, громадян-суб'єктів підприємницької діяльності - від 8 500 до 17 тис. грн.

Кримінальна відповідальність вводиться за незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, поширення конфіденційної інформації про особу або незаконне зміна такої інформації (штраф від 8 500 до 17 тис. грн або виправні роботи на строк до 2 років або арешт до 6 місяців, обмеження волі на строк до 3 років).

Закон набирає чинності з 1 січня 2012 року.

Джерело: www.kommersant.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв