Перейти до основного вмісту

Перевірки малих підприємств, які використовують касові апарати, скоротилися на 93,6 відсотка


Про це заявив Голова ДПС України Олександр Клименко під час прес-конференції. За його словами, з початку поточного року перевірено лише 618 підприємств  малого бізнесу, які застосовують реєстратори розрахункових операцій, що у 15 разів менше, ніж у минулому році.
„Такі перевірки є крайнім засобом впливу на недобросовісних підприємців. До того ж більшість з них проводиться за заявами громадян або за інформацією інших держорганів про наявність правопорушень на господарських об’єктах платників податків”, – зазначив Олександр Клименко.
Загалом з початку року проведено 5977 перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахунки у готівковій формі. Порівняно з минулим роком їх кількість скоротилася на 70,5 відсотка, або на 14305 перевірок.
Водночас зменшено в 2,2 раза порівняно з 2011 роком і суми донарахованих штрафних санкцій до порушників. З початку року за виявлені порушення до суб’єктів господарювання застосовано 28,9 млн. грн. штрафних санкцій, що на 34 млн. грн. менше, ніж за такий же період  минулого року.


за інформацією ДПС України

На нашу думку перед виборами 2012 р. до ВРУ влада вирішила не дратувати бізнес та виборців і "попросити вибачення" за Податковий кодекс України.
В цих даних варто вказати зменшення або збільшення підприємств які використовують реєстратори, а щодо суми штрафів, не факт що штрафи враховані по всіх платниках податків, з яких частина платників податків, які належать "вибраним" особам у нашій державі.
Повідомлення Голови ДПС України є розмитим і не точним, не вважаю його певним показним, адже як писав вище воно відірване від реального життя та фактів.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв