Перейти до основного вмісту

Автомобіль на іноземних номерах: ВІДПОВІДЬ МИТНИЦІ

У статті "Автомобіль на іноземних номерах" читати тут багато читачів ставлять різні питання.

Останнім часом дуже популярним питанням є: "Чому митниця не впускає автомобіль більше ніж  на 5 днів?"

За неофіційною статистикою на території України 30% автомоблів на іноземній реєстрації. Останнім часом автомобіл на іноземній реєстрації є автомомбіл із ПРЕМІУМ класу.

Лише можна собі уявити, які фінансові збиткт заначає наша держава. Проте вийти із Світової організації торгівлі та розірвати Стамбульську конвенцію Україна не має права.
Тому митники вдались до своєї улюбленої справи, ТЛУМАЧИТИ закони та конвенції так як їм вигідно.

Останній такий лист від 28 вересня 2012 року читайте тут

У своєму листі митники зробили акцент на термін "комерційне використання" яке прирінюється до платного використання від так особа яка ввозить авто повинна платити за перевезення особи (фактино перевезення автобусами)

Проте ст. 5, 7 додатку С до конвенції чітко врегулювала це питання.


Стаття 5 

     Для того,  щоб можна було скористатись правами на пільги,  що 
надаються цим Додатком:
     a) транспортні  засоби комерційного використання повинні бути 
зареєстрованими на території,  яка  не  є  територією  тимчасового 
ввезення,  на ім'я особи,  яка зареєстрована або постійно проживає 
за  межами  території  тимчасового  ввезення,   і   ввозитись   та 
використовуватись особами,  які здійснюють свою діяльність з такої 
території;
     b) транспортні  засоби  приватного  використання повинні бути 
зареєстрованими на території,  яка  не  є  територією  тимчасового 
ввезення,  на ім'я особи,  яка зареєстрована або постійно проживає 
за  межами  території  тимчасового  ввезення,   і   ввозитись   та 
використовуватись   особами,  які  постійно  проживають  на  такій 
території. 

Стаття 7 

     Незважаючи на положення статті 5 цього Додатка:
     a) транспортні  засоби   комерційного   використання   можуть 
використовуватись  третіми  особами,  які  мають  належний  дозвіл 
користувача права на тимчасове  ввезення  і  які  здійснюють  свою 
діяльність  на користь останнього,  навіть якщо вони зареєстровані 
або постійно проживають на території тимчасового ввезення;
     b) транспортні    засоби   приватного   використання   можуть 
використовуватись  третіми  особами,  які  мають  належний  дозвіл 
користувача  права на тимчасове ввезення.  Кожна Договірна Сторона 
може дозволити таке використання особою,  яка постійно проживає на 
її  території,  зокрема  якщо  вона  використовує його від імені і 
згідно з інструкціями користувача права на тимчасове ввезення. 

Від так якщо Іноземна фірма має комерційного агента (резидента українця), то останній керуючись ст. 7 додатку С до Конвенції має право на пільги при ввезенні авто та ставити це авто у митний режим - тимчасового ввезення строком виїзду до 1року

В історії України та її державних оргнів не один раз було що лсити та розсянення відкликалсиь, таке було навіть по цьому питанню.

Потрібно щоб громадскість через спілки, асоціації обєдання писали звернення до Президента, Премєр міністра, голови ВРУ, Омбудсмена, Міністра доходів та зборів щоб цей лист відмінили.

Хто більш відважний отримуйте відмову на митниці про ввіз авто, оскаржуйте в суд та проосіть суд щоб митника який вам заборони ввезти авто звільнили. Тільки у такий спосіб можна домогтись свого.

автор
юрист Іван Цебак
04 03 2013





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв