Перейти до основного вмісту

Порядок розгляду скарг виборчими комісіями з місцевих виборів

05 вересня 2015 року ЦВК видала постанову №229 Порядок розгляду скарг виборчими комісіями з місцевих виборі.

Ось деякі нюанси:
Скаржником може бути:

1) кандидат у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті, селищної, сільської ради (далі – кандидат у депутати);
2) довірена особа кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі (далі – довірена особа кандидата у депутати) – від імені кандидата у депутати;
3) кандидат на посаду сільського, селищного, міського голови, старости;
4) довірена особа кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости – від імені кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости;
5) місцева організація політичної партії, кандидати від якої зареєстровані на відповідних місцевих виборах;
та інші в  тому числі виборець (детально розділ 2)

Розглядає скарги -  є виборча комісія у випадках, визначених Законом, або суд.

ТВК розглядає: (або до суду (шляхом подання позовної заяви) оскаржуються:
1) рішення, дії чи бездіяльність дільничної виборчої комісії, її члена – до територіальної виборчої комісії, яка утворила відповідну дільничну виборчу комісію (частина четверта статті 94 Закону);
2) рішення, дії чи бездіяльність територіальної виборчої комісії, її члена – до територіальної виборчої комісії, яка встановлює результати відповідних місцевих виборів (частина п’ята статті 94 Закону);
3) рішення чи дії місцевої організації політичної партії, кандидати від якої зареєстровані на відповідних місцевих виборах, її посадової особи чи повноважного представника, крім тих рішень чи дій, які відповідно до закону, статуту (положення) належать до внутрішньої організаційної діяльності відповідної місцевої організації партії, – до територіальної виборчої комісії, яка зареєструвала відповідного кандидата (кандидатів) (частина восьма статті 94 Закону);
4) дії чи бездіяльність кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости – до територіальної виборчої комісії, яка зареєструвала відповідного кандидата (частина дев’ята статті 94 Закону).

Строки подання скарги до виборчої комісії
  - загальний строк оскарження встановлено частиною першою статті 95 Закону, згідно з якою скарга до виборчої комісії може бути подана відповідним суб’єктом звернення зі скаргою у п’ятиденний строк з дня прийняття рішення, вчинення дії або допущення бездіяльності суб’єктом оскарження.
Спеціальні строки визначені у п.4.2. постанови.

Скарга повинна містити:
1) назву виборчої комісії, до якої подається скарга;
2) прізвище, власне ім’я (усі власні імена), по батькові (за наявності) або найменування суб’єкта звернення зі скаргою, адресу місця його проживання, місцезнаходження (поштову адресу), а також номер засобу зв’язку, адресу електронної пошти, якщо такі є;
3) прізвище, власне ім’я (усі власні імена), по батькові (за наявності) або найменування суб’єкта оскарження, адресу місця його проживання, місцезнаходження (поштову адресу), а також номер засобу зв’язку, адресу електронної пошти, якщо такі є;
4) суть порушеного питання;
5) виклад обставин і зазначення доказів, якими суб’єкт звернення зі скаргою обґрунтовує свої вимоги;
6) чітко сформульовані вимоги із зазначенням суті рішення, ухвалення якого вимагається від суб’єкта розгляду скарги;
7) перелік документів і матеріалів, що додаються;
8) у разі їх наявності зазначення заінтересованих осіб, яких суб’єкт звернення зі скаргою вважає за потрібне залучити до розгляду скарги (або зазначення про відсутність таких осіб);
9) підпис суб’єкта звернення зі скаргою або його представника із зазначенням дати підписання.

 
На засідання виборчої комісії з розгляду скарги обов’язково запрошуються суб’єкт звернення зі скаргою, суб’єкт оскарження та інші заінтересовані особи, зазначені у скарзі. Неприбуття на засідання суб’єкта розгляду скарги, осіб, які були належним чином повідомлені про нього, не перешкоджає розгляду скарги.

 Докази:
- письмові,
- письмові пояснення,
- речові докази,
- висновки еквспертів.

Для наженої організації роботи виборчого штабу варто залучати юристів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв