Перейти до основного вмісту

винагорода за юридичні послуги


Винагорода погодинна
Винагорода погодинна — це винагорода, що сплачується Клієнтом за кожну годину, що затрачена на виконання юридичних послуг відповідно до Акту виконаних робіт, що надається Компанією Клієнту кожного тижня, місяця, року (за погодженням сторін).

Оплаті підлягає час витрачений на:

- ознайомлення зі справою Клієнта, вивчення документації, складення переліку дій, що необхідні для вирішення питань;

- зустрічі та переговори з іншими особами, що мають відношення до справи Клієнта; - підготовка та відправлення листів, повідомлень, інших документів;

- юридичний пошук по законодавству, судової практики;  

- систематизація документів та будь який інший час, ефективно витрачений при наданні юридичних послуг.

Час, витрачений співробітником Компанії на очікування та поїздки також підлягає оплаті.

Клієнтом не оплачуються: транспортні витрати, телефонні розмови, факсимільні повідомлення, витрати на канцтовари.

 ! Винагорода погодинна дає можливість Клієнту в повному обсязі контролювати витрачений час на його замовлення, а також контролювати кошти, що ним оплачуються компанії.
Винагорода фіксована
Винагорода фіксована — це сума, яку сплачує Клієнт незалежно від кількості годин, що затрачаються на виконання юридичних послуг. Сума може зменшуватись чи збільшуватись за згодою сторін відповідно до договору. Об’єм робіт, що доручається  Компанії для виконання узгоджується сторонами в додатку до договору. У разі необхідності виконання додаткових робіт, надання додаткових юридичних послуг сума підлягає перегляду сторонами.

 ! Винагорода фіксована дає можливість Клієнту спланувати свої витрати на отримання юридичних послуг.
Винагорода за результат
Винагорода за результат — це винагорода, що сплачується Клієнтом чи його боржником після надання юридичних послуг. Це оплата за надання юридичних послуг пов’язаних із захистом (збереженням Клієнту) коштів (майна) Клієнта.

Форма оплати може змінюватись за згодою сторін на будь якому етапі надання юридичних послуг.

До кожного конкретного випадку ми індивідуально підходимо до визначення вартості юридичних послуг, максимально йдемо на зустріч Вашим побажанням.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв