Перейти до основного вмісту

"Косметичний ремонт" Податкового кодексу

Ні "податковий" майдан, ні інші заперечення суспільства не зупинили законодавця на шляху до прийняття Податкового кодексу, не зважаючи на недосконалість цього документу (законопроекту).
Після того як із 40 денним запізненням ДПА України прийняла Накази про затвердження форм декларацій про доходи та податкових розрахунків (п. 176.2. ст 176 ПК), найбільші активні, законопослушні приватні підприємці ринули виконувати вимоги Податкового кодексу.
Багатогодинні черги, тиснява, соціальна напруга, робочі для працівників ДПІ у вихідні дні, ось не повний перелік наслідків, які спричинив недосконалий Податковий кодекс.


18 квітня 2010 року Президент України підписав законопроект №8355 -д, яким було внесено "косметичні зміни" у податковий кодекс України.


Не відомо точно, що саме стало причиною таких змін чи то дійсно влада визнала свою помилку, чи то працівники ДПІ не захотіли більше працювати у вихідні дні, чи можливо щось інше стало тому причиною.

Якщо заглянути
законопроект №8355 -д (закон №3221 від 07.04.2011р. вступає в дію з дня опублікування)   то можна побачити, що зміни у Податковий кодекс  є за своєю суттю "косметичними", вони не вирішують промахів законодавця, що були допущені при його прийнятті.
Закон №3221 відмінив п.п. "д" п. 176.2. с.т 176 ПК та вніс зміни до п.п. "б" п. 176.2. ст. 176 ПК,  за якими податковий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду.


Також законодавець врахував подорожчання бензину та ДП і тимчасово до 31 липня 2011 року зменшив ставки акцизного податку, що по суті справи не вирішує, а відкладає її у довгий ящик проблем.

Замість висновків:Якщо Уряд України разом із Верховною Радою України в найближчий період часу, до початку нового бюджетного року не змінить суттєво податкове регулювання , то економічні і соціальні наслідки цього негативного явища не можливо в даний час собі навіть уявити.
"Косметичні зміни" у Податковий кодекс не вирішують проблем, а лише відкладають їх на "завтра".
В першу чергу нам всім потрібно це усвідомити.


за матеріалами Ліга Блоги

Коментарі

  1. Містер Бенджамін вийшов за межі своїх вимог, щоб допомогти мені в моїй позиці, яку я використовував для розширення свого аптечного бізнесу. Вони були дружніми, професійними та абсолютними дорогоцінними каменями для роботи. lfdsloans@outlook.com.WhatsApp ... + 19893943740.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв