Перейти до основного вмісту

ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ НЕ ЗНАЮТЬ, ЯКА ЦІННІСТЬ ЇХНЬОЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, - ІСС



Підприємства малого і середнього бізнесу не знають, яка цінність їхньої інтелектуальної власності.Такий висновок зробили експерти Міжнародної торгової палати (Париж) за результатами зустрічі, проведеної наприкінці травня Постійно діючим комітетом з питань патентів Всесвітньої організації інтелектуальної власності. У ході зустрічі розглядалися кейси науковців з Туреччини, а також представників індустрії Бразилії та Німеччини. У своїх презентаціях виступаючі продемонстрували, яким чином система патентування підтримує R&D, трансфер технологій та інновації. Загалом на зустрічі було проілюстровано, чого саме потребують на практиці малі та середні підприємства, а також університети для того, щоб змусити систему патентування працювати заради економічного та технологічного зростання.
Модератором заходу виступив Тадей Бернс, Старший Радник з питань політики у сфері інтелектуальної власності й технологій Дженерал Електрік, Заступник Голови Комісії МТП з інтелектуальної власності.
Зейнеп Бірсел, Директор Бюро трансферу технологій Університету Сабанчі (Туреччина) у своїй доповіді окреслила зміни у сфері науки, техніки, промисловості та інтелектуальної власності, а також привела приклади того, як реагує їх університет на все більшу увагу турецького уряду до питань розвитку та комерціалізації технологій. 
«Інтелектуальна власність не є питанням юрисдикції – це питання бізнесу», - переконана пані Бірсел. «Компаній повинні навчитися поєднувати свої бізнес-стратегії зі стратегіями щодо інтелектуальної власності. Більшість малих та середніх підприємств не мають навіть ідей щодо того, якою насправді є вартість активів їх інтелектуальної власності і як вони можуть їх захистити», - додає експерт.
Діана де Мелло Юнгманн, координатор Програми з інтелектуальної власності Бразильської Національної Конфедерації Промисловості (CNI), зазначила, що за останні три роки в Бразилії відбулися головні зміни у сфері інтелектуальної власності. Інтелектуальна власність є найпершим пріоритетом порядку денного щодо розвитку інвестицій, розробленого керівниками компаній-лідерів бразильської промисловості для підвищення конкурентоспроможності та інноваційності Бразилії, адже порівняно з іншими макропоказниками за цими двома позиціями країна показує доволі погані результати. Пані де Мелло Юнгманн розповіла, яким чином CNI спільно з Бюро патентів Бразилії (INPI) працюють над національною програмою з метою підвищення рівня поінформованості про роль інтелектуальної власності серед підприємців, студентів, викладачів, журналістів. 
«Компонентами технологічних інновацій є розумові здібності, інформація і капітал, а рушійною силою – сучасна та безпечна юридична система, технічні навички та інвестиції. Бразилія мусить розвивати свій природний потенціал до інновацій, вивчати способи захисту своїх винаходів, використовуючи при цьому права інтелектуальної власності», - сказала вона.  
Хайнц Хемменн, Старший віце-президент, Керівник управління патентів Boeringher Ingelheim у своєму кейсі продемонстрував важливість якісних патентів у фармацевтиці, зокрема для забезпечення впевненості компаній у володінні цими патентами для прийняття інвестиційних рішень. За словами пана Хеммена, ситуація у сфері фармацевтичних досліджень і розробок змінюється, оскільки ринки, що розвиваються, займаються все більшу частку в їх структурі. «Захист патентів стимулює інвестиції в інновації», - каже він. «Всі країни повинні рухатися в сторону інноваційної економіки. Якщо в молоді не буде стимулів комерціалізувати їх інтелектуальну власність, буде мати місце марне витрачання талантів».
Захід відбувся у рамках роботи ІСС, спрямованої на забезпечення оперативного інформування представників бізнесу, експертів у сфері державної політики і права, а також інші фахівців, про останні тенденції у царині інтелектуальної власності.
за інформацією сайту ICC Ukraine

Популярні дописи з цього блогу

Запит податкової про надання інформації. Що робити ???

В Україні ніби-то за вказівкою Уряду ("Гнати в шию перевіряючих " - автор А.Яценюк) зменшилась кількість перевірок, але все таки чесні підприємці отримують незаконні запити податової, зустрічають перевіряючих.

Що робити, якщо ваше підприємство отримало "черговий" ,"законний" запит податкової про надання документів та інформації.
З однієї сторони не надання відповіді є підставою для позапланової перевірки п. 78.1.1. ст. 78 ПКУ, але з другої сторони надання відповіді, документів та інформації не є гарантією, що перевірки не буде.

В перше чергу звертаємо увагу на наявність підпису (оригіналу не факсиміле) та посади, особи що підписала; наявність печатки.

В другу чергу розуміємо, що запит маємо отримати по пошті на податкову адресу або під розписку ,а від так факси, мейли тощо не є належно отримані.

Якщо дотримано 1 і 2 умова, то дивимось на суть запиту, та беремо до уваги вступ, до цієї статті, про 99%  можливості (гарантії) первірки.
Розуміємо, що можемо п…

Автомобіль на іноземних номерах

Сьогодні дедалі частіше на вулицях України можна побачити автомобілі на іноземних номерах (польські, чеські, литовські, латвійські, німецькі, голандські і так далі).
Невже дійсно так багато іноземців прибувають до України на своїх авто?
Насправді 90% таких автомобілів належать українцям, які на законних підставах  володіють та використовують даний автомобіль в Україні.
Чому так склалось, що так багато українців використовують авто на іноземних номерах?
У нас в Україні авто дорогі, чому ? на перший погляд всі знають чому, але якщо точно і детально, то ніхто не знає, і я також не до кінця розумію, чому авто яке коштує в ЄС 10 тис. євро у нас коштує 14 -15 тис. євро. Але факт є фактом. Із уживаними авто, ще гірше, у ЄС вони у двічі а то і тричі дешевші а ніж їх аналоги в Україні.
Пригнати авто із ЄС і розмитнити авто також справа не дешева, крім цього до авто є ряд вимог.

Тому українці знайшли "можливість" купувати авто у ЄС, не розмитнювати його і при цьому на законних підста…

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів.
Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення.

Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування.

Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них.

Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил:

- Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю,
- Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем.,
- Стаття 470. Недоставлення товарів, транспо…