Перейти до основного вмісту

ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ НЕ ЗНАЮТЬ, ЯКА ЦІННІСТЬ ЇХНЬОЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, - ІСС



Підприємства малого і середнього бізнесу не знають, яка цінність їхньої інтелектуальної власності.Такий висновок зробили експерти Міжнародної торгової палати (Париж) за результатами зустрічі, проведеної наприкінці травня Постійно діючим комітетом з питань патентів Всесвітньої організації інтелектуальної власності. У ході зустрічі розглядалися кейси науковців з Туреччини, а також представників індустрії Бразилії та Німеччини. У своїх презентаціях виступаючі продемонстрували, яким чином система патентування підтримує R&D, трансфер технологій та інновації. Загалом на зустрічі було проілюстровано, чого саме потребують на практиці малі та середні підприємства, а також університети для того, щоб змусити систему патентування працювати заради економічного та технологічного зростання.
Модератором заходу виступив Тадей Бернс, Старший Радник з питань політики у сфері інтелектуальної власності й технологій Дженерал Електрік, Заступник Голови Комісії МТП з інтелектуальної власності.
Зейнеп Бірсел, Директор Бюро трансферу технологій Університету Сабанчі (Туреччина) у своїй доповіді окреслила зміни у сфері науки, техніки, промисловості та інтелектуальної власності, а також привела приклади того, як реагує їх університет на все більшу увагу турецького уряду до питань розвитку та комерціалізації технологій. 
«Інтелектуальна власність не є питанням юрисдикції – це питання бізнесу», - переконана пані Бірсел. «Компаній повинні навчитися поєднувати свої бізнес-стратегії зі стратегіями щодо інтелектуальної власності. Більшість малих та середніх підприємств не мають навіть ідей щодо того, якою насправді є вартість активів їх інтелектуальної власності і як вони можуть їх захистити», - додає експерт.
Діана де Мелло Юнгманн, координатор Програми з інтелектуальної власності Бразильської Національної Конфедерації Промисловості (CNI), зазначила, що за останні три роки в Бразилії відбулися головні зміни у сфері інтелектуальної власності. Інтелектуальна власність є найпершим пріоритетом порядку денного щодо розвитку інвестицій, розробленого керівниками компаній-лідерів бразильської промисловості для підвищення конкурентоспроможності та інноваційності Бразилії, адже порівняно з іншими макропоказниками за цими двома позиціями країна показує доволі погані результати. Пані де Мелло Юнгманн розповіла, яким чином CNI спільно з Бюро патентів Бразилії (INPI) працюють над національною програмою з метою підвищення рівня поінформованості про роль інтелектуальної власності серед підприємців, студентів, викладачів, журналістів. 
«Компонентами технологічних інновацій є розумові здібності, інформація і капітал, а рушійною силою – сучасна та безпечна юридична система, технічні навички та інвестиції. Бразилія мусить розвивати свій природний потенціал до інновацій, вивчати способи захисту своїх винаходів, використовуючи при цьому права інтелектуальної власності», - сказала вона.  
Хайнц Хемменн, Старший віце-президент, Керівник управління патентів Boeringher Ingelheim у своєму кейсі продемонстрував важливість якісних патентів у фармацевтиці, зокрема для забезпечення впевненості компаній у володінні цими патентами для прийняття інвестиційних рішень. За словами пана Хеммена, ситуація у сфері фармацевтичних досліджень і розробок змінюється, оскільки ринки, що розвиваються, займаються все більшу частку в їх структурі. «Захист патентів стимулює інвестиції в інновації», - каже він. «Всі країни повинні рухатися в сторону інноваційної економіки. Якщо в молоді не буде стимулів комерціалізувати їх інтелектуальну власність, буде мати місце марне витрачання талантів».
Захід відбувся у рамках роботи ІСС, спрямованої на забезпечення оперативного інформування представників бізнесу, експертів у сфері державної політики і права, а також інші фахівців, про останні тенденції у царині інтелектуальної власності.
за інформацією сайту ICC Ukraine

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв