Перейти до основного вмісту

ОФЕРТА "Попередній юридичний аудит офіційних документів та правових ризиків"

Попередній юридичний аудит
офіційних документів та правових ризиків
Пропоную Вашій увазі юридичну послугу «Попередній юридичний аудит» про яку коротко описано в цьому листі.

Навіщо Вам дана юридична послуга, якщо у Вас є юрист або юридичний відділ ?
По-перше: погляд із сторони, на офіційні документи та можливі правові ризики;
По-друге: дві думки (Вашого юриста і мене консультанта) краще;
По-третє: можливо, Ваш юрист (відділ) перевантажені поточною роботою, а тому доцільно доручити попередній юридичний аудит консультанту;
По-четверте: можливість замовлення не всіх напрямків аудиту, а лише одного чи кількох;
По-пяте: вартість даної юридичної послуги узгоджується за згодою сторін.

Напрями попереднього юридичного аудиту:
1)      Корпоративний напрям (аудит статутних документів, прав подружжя, прав спадкоємців, повноваження органів управління);
2)      Договірний напрям (різноманітні значні договори та більшість договорів за останні 3 роки);
3)      Дозвільний напрям (ліцензії, дозволи, сертифікати, патенти, тощо);
4)      Напрям «Активи» (право власності, майнові права, права на об’єкти інтелектуальної власності, інформація, її захист);
5)      Напрям «Персонал» (трудові договори, трудові контракти, колективний договір, посадові інструкції, матеріальна відповідальність);
6)      Напрям «Спори» (претензії, судові процеси).

Строк і спосіб проведення попереднього юридичного аудиту:
А) для гарантії захисту інформації перед початком співпраці укладається договір про конфіденційність, крім цього жодних документів чи їх копії не надаються консультанту, всі документи надаються лише для огляду та здійснюється за нотування ключових моментів, для їх відображення у звіті,
 Б) строк проведення – переважно, до 8 годин (1 робочий день),
В) зустріч проводиться у Вашому офісі або іншому зручному для Вас місці,
Г) консультант оглядає всі документи, що надаються для проведення попереднього юридичного аудиту, відсутні документи, не будуть відображені у звіті,
Д) в разі об’єктивної необхідності живе інтерв’ю із Вами (посадовими особами Вашого бізнесу) або за Вашим бажанням, якщо консультант не виявив об’єктивної необхідності проведення живого інтерв’ю,
Е) якщо місце зустрічі знаходиться на відстані більше 15 км. від м. Львова, то Вами здійснюється відшкодування витрат консультанта на проїзд.

Результат проведення попереднього юридичного аудиту:
            Протягом 3 (трьох) робочих днів консультант готує Звіт про результат попереднього юридичного аудиту та надає Вам по електронній пошті або передає Вам в руки у письмовій формі (вибір за Вами).
            У випадку виявлення під час проведення попереднього юридичного аудиту певних правових ризиків консультант висвітлює їх у Звіті. Після ознайомлення Вами із Звітом:
-       Ви можете доручити врегулювання цих правових ризиків своїм юристам, це Ваш вибір і я його поважаю;
-       За Вашим бажанням я можу надати загальну консультацію про виявлені певні правові ризики, їх правові наслідки, за узгоджену оплату;
-       За Вашим бажанням я можу частково або повністю врегульовувати певні правові ризики, за таких умов ми підпишемо договір про надання правової допомоги, узгодимо строк, ціну, спосіб надання (всі ці умови індивідуальні та узгоджуються за згодою сторін).
Після проведення попереднього юридичного аудиту:
-       якщо у Вас не має юриста, рекомендую укласти договір про юридичний аутсорсинг (тобто залучення на договірній основі консультанта) для правового супроводу Вашого бізнесу, фірми;
-       якщо у Вас є юрист, то рекомендую залучати консультанта в особливих випадках за ініціативою Вашого юриста або за Вашим бажанням.
Постійний правовий супровід Вашого бізнесу, фірми є ефективнішим, дешевшим та більш прогнозованим порівняно із проведенням юридичних аудитів та дозволяє запобігти виникненню правових ризиків, а не врегульовувати правові ризики, що вже існують.
Ви маєте можливість вибору одного чи кількох напрямків правового супроводу, які є ідентичними напрямкам попереднього юридичного аудиту. Умови співпраці узгоджуються індивідуально, конфіденційність та якість юридичних послуг гарантується.
Консультант:                                                           Контакти:
Юрист Іван Цебак                                                   

                                                                                  Наш Сайт

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв