Перейти до основного вмісту

Вартість юридичних послуг

     Кожний юрист (адвокат) та їх клієнти задумуються над питанням вартості юридичних послуг.
      Перші задумуються чи не за дешево вони працюють, можливо варто встановити більшу ціну, придумують такі речі як погодинна ставка, фіксована ціна, гонорар успіху і т.п..   
     Другі взамін вважають, що юристи (адвокати) отримують надто великі гонорари за свою роботу і вимагають знижок, зменшення кількості відпрацьованих годин, тощо.    
     Мабуть правда між вище двома наведеними судженнями по середині, а в яку сторону вона ближче будемо розбиратись разом.
Вибір системи оплати юридичних послуг це суто договірна річ, вона буває різноманітна, а найбільш поширені це - погодинна оплата, фіксована оплата, гонорар успіху, абонентське обслуговування (як на мене різновид погодинної оплати) та інші.
      Міжнародна організація Payoneer здійнила дослідження вартості роботи фрілансерів, в тому числі із країн СНГ, окремо розглядали юристів (адвокатів) та різні практики.
Із повним тексом звіту можна ознайомитись.
      Зупинимось на найбільш цікавих моментах:
- система оплати є погодинною, але із детальним звітом використаного часу і вказанням виконуваної роботи,
- середня максимальна ставка юриста за годину роботи - 31 $,
- юристи найбільше годин працюють в тиждень, і найбільш задоволені фрілансери своїм доходом,
- вартість послуг  залежить від сфери практики: консалтинг - 21$ , контракти (договори) - 39$, податкове право - 42$,
- помічник юриста отримує - 18$,
- юристи відпрацьовують 48 годин (!) в тиждень (фактично 6 денний робочий тиждень - вихідний тільки неділя).

Як можна зробити висновок, що не має однакових цін, не може бути одакових гонорарів. Все дуже індивідуальне - сфера практики, особа виконавця (юрист), тощо.

Подібні статті:
Фрілансер - оподаткування доходів 

Легальний спосіб отримання коштів за програмки із веб маркетів

огляд здійснив,
юрист І. Цебак

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв