Перейти до основного вмісту

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance.

Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН
проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Європейського Союзу з протидії корупції, Рамкове рішення Ради Європейського Союзу N 568 від 22 липня 2003 р. "Про боротьбу з корупцією в приватному секторі"), а також такі міжнародні організації, як Організація американських держав ( Міжамериканська конвенція по боротьбі з корупцією, 1996 р.), Глобальна коаліція для Африки (25 принципів боротьби з корупцією, 1999 р.) тощо.

Відповідні тенденції не оминули і Україну, так, до національного законодавства в сфері боротьби з корупцією можна віднести Кримінальний кодекс України, Кодекс України про адміністративні правопорушення, Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про національне антикорупційне бюро України», Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні». Вказаними нормативними актами врегульовані відносини щодо вчинення корупційних правопорушень та відповідальності за них; щодо заходів, спрямованих на боротьбу з корупцією, та державних органів, уповноважених у відповідній сфері; щодо загальних засад проведення антикорупційної політики та оцінки її результативності.

Повний текст за посиланням https://drive.google.com/file/d/0BzrZc-8s0zV5R1lZSkNBUXRpNzQ/view?usp=sharing

Також повідомляємо, що на виконання вимог Закону України  «Про запобігання корупції» Національне агенство з питань запобігання корупції Рішенням №75 від 02 березня 2017 року затвердило Типову антикорупційну програму юридичної особи 



Відповідно до ч. 2 ст. 62 Закону України  «Про запобігання корупції»,
В обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками:
1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п’ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень;
2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень.
Автор, 

Коментарі

  1. Меня зовут Фаджар. Я живу в Бедоно на Центральной Яве. Несколько недель назад у меня были хронические финансовые проблемы и тяжелая ситуация со здоровьем. После того, как все мои поиски помощи у друзей и соседей оказались безуспешными, я чувствую, что не было никого, кому это было бы по-настоящему. Я был так истощен из-за отсутствия средств для расширения моего бизнеса, а двое моих детей в возрасте 5 и 8 лет тоже не были красивыми из-за отсутствия надлежащего ухода из-за финансовых средств. Однажды верным утром я увидел старого друга моего покойного мужа, и я рассказал ему все, через что я прошел, и он сказал, что единственный способ, которым он может помочь, - это направить меня к хорошему кредитному специалисту в США, который также помог ему, объяснил он мне о том, как он был в финансовом положении и как его поддержал этот кредитный специалист (г-н Бенджамин Ли, который предоставил ему ссуду в размере 7 000 000 долларов США по доступной ставке 2,2%. Он также заверил меня, что это единственная законная кредитная компания, которую он нашел Он дал мне свой адрес электронной почты и WhatsApp. Таким образом я подал заявку и получил ссуду, и моя жизнь изменилась к лучшему. СВЯЗАТЬСЯ С ЕДИНСТВЕННЫМ КРЕДИТОРОМ г-ном Бенджамином Ли ЧЕРЕЗ WhatsApp - + 1-989-394-3740 И электронная почта: 247officedept@gmail.com, чтобы решить ваш финансовый беспорядок.

    ВідповістиВидалити
  2. Casino Shop near Me - Vntopbet 메리트 카지노 고객센터 메리트 카지노 고객센터 dafabet link dafabet link 제왕카지노 제왕카지노 584Wynn Slots Machines | Play Online for Free Now | ViVe Casino

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар