Перейти до основного вмісту

Юридичний супровід виборчого процесу

     Як відомо, на 25 жовтня 2015 року припадають чергові вибори до органів місцевого самоврядування, а це: депутати сільських, селищних, міських, районних та обласних рад, також голови сільських, селищних, міських рад.
       На початку літа, коли до осені ще ніби і далеко  та й хочеться відпочивати, а не думати про працю та вибори, але насправді, це той час коли варто задуматись і детально спланувати передвиборчу програма та роботу для її виконання.
    Однією із складових передвиборчої роботи є організація та супровід юридичної частини роботи.
    І хоча, на даний час ще немає закону Про місцеві вибори, систему виборів, але готуватись потрібно вже сьогодні.
     Саме на "юридичних тонкощах" найчастіше змагаються кандидати на цю чи іншу посаду, адже такі "прийоми" як "технічний кандидат -клон" (із тотожним прізвищем опонента) може відібрати голоси та допомогти у перемозі.
   На перший погляд юридичний супровід  на виборах потрібний при подані документів на реєстрацію кандидата у депутати та у випадках спорів (оскаржень) до окружних виборчих комісій або до суду, проте така думка є помилковою.
    Готувати юридичну основу виборчого процесу потрібно із першого її дня.

Основні задачі, що постають перед юристом для забезпечення належного юридичного супроводу виборчого процесу:
1. Підготовка та навчання членів виборчого штабу кандидата (партії) та інших учасників з наданням достатнього рівня юридичних знань, необхідних для виконання покладених законом обов'язків.
2. Розробка інструкцій та пам'яток для суб'єктів та учасників виборчого процесу, форм-шаблонів заяв, скарг, актів та іншого.
3. Проведення правової оцінки (експертизи) документів (договорів, агітаційних матеріалів, подань, скарг, заяв, прес-релізів), які подаються від імені кандидата (партії).
4. Представництво інтересів кандидата (партії) у виборчих комісіях різного рівня, судах, органах державної влади та місцевого самоврядування.
5. Консультування з питань виборчого та суміжного законодавства України.
6. Моніторинг ситуації та підготовка узагальнень щодо загальних тенденцій порушень у ході передвиборної кампанії та вжитих заходах протидії їм.
7. Професійний захист порушених прав та інтересів кандидата (партії) в судах різних інстанцій, правоохоронних органах та іншого.
    Відомо, що жодні вибори, особливо на місцевому рівні, не проходять без ускладнень і фальсифікацій у тому числі. У зв'язку з цим, кваліфікований юридичний супровід та захист розглядається політтехнологами як найбільш ефективний засіб досягнення політичних цілей.

Пропоную правовий (юридичний) супровід виборчого процесу.
контакти або 097 968 4667

PS Нехай переможе найкращий. 

     

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв