Перейти до основного вмісту

Спосіб не використовувати РРО ФОПами (ПП) на спрощеній системі оподаткування

Вже мабуть всі знають що із 01 липня та 01 січня ФОПи що перебувають на спрощеній системі оподаткування зобовязані використовувати  Реєстратори розрахункових операцій (РРО), що є накладно при його прибанні (від 5000 грн. вартість) та веденні (книги, звіти, чеки, і тд).

В статті "Використання РРО ФОПами на спрощеній системі" ми розказали, про теоритичну можливість не використовувати РРО ФОПами на спрощеній системі оподаткування.

Проте 01 липня не загорами, і є обєктивна потреба знати що і як далі робити і розуміти, який ризик (штраф або пеня) за це існує.

Отже, пропоную скористатись можливостями передбаченими податковим кодексом у такій не визначеній ситуації (описана вище та у попередній статті).

Ст. 52, 53 ПКУ описує поняття податкових консультацій та наслідки їх застосування.

Коротко цитати:
     За зверненням платників податків контролюючі органи надають безоплатно консультації з питань практичного використання окремих норм податкового законодавства протягом 30 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом.
      Податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.
      За вибором платника податків консультація надається в усній, письмовій або електронній формі.
     Не може бути притягнуто до відповідальності платника податків, який діяв відповідно до податкової консультації, наданої йому у письмовій або електронній формі, а також узагальнюючої податкової консультації, зокрема, на підставі того, що у майбутньому така податкова консультація або узагальнююча податкова консультація була змінена або скасована.

Від так, є можливість звернутись до ДФС за консультацією, як діяти у не визначеній ситуації та практично застосовувати законодавство.
Але запит на консультацію треба писати саме так, як є проблема із використанням тої інформації що вже є на сайті ДФС (див. вище вказану статтю)
Також варто її подати особисто, та просити надати відповідь у письмовій формі, що скоротить загальний час її розгляду та надасть можливість представити її іншим інспекторам або оскаржити до суду (така можливість передбачена ст. 53 ПКУ).

Варто не чекати, а діяти.
Можемо надати правову допомогу щодо:
- підготовки запиту на отримання податкової консультації, 
- оскарження податкової консультації, з метою отримати від суду висновків, на підставі яких ДФС надасть повторну відповідь на запит саме таку, яка відповідає законним інтересам платника податків (не використання РРО за певних умов).
 
 контакти 097 968 4667 або  тут

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв