Перейти до основного вмісту

Використання РРО ФОПами на спрощеній системі

Вже мабуть всі знають що із 01 липня та 01 січня ФОПи що перебувають на спрощеній системі оподаткування зобовязані використовувати  Реєстратори розрахункових операцій (РРО), що є накладно при його прибанні (від 5000 грн. вартість) та веденні (книги, звіти, чеки, і тд).

Деякі юристи, консультанти покликаючись на п. 12 ст 9 Закон про РРО, виводять висновок, що При здійсненні розрахунків у безготівковій формі через установи банку РРО не застосовується.

Ось, що каже закон: Реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки не застосовуються: 12) якщо в місці отримання товарів (надання послуг) операції з розрахунків у готівковій формі не здійснюються (оптова торгівля тощо).

Офіційної позиції ДФС ще немає з приводу застосування п.12 ст. 9 Закону про РРО, ФОПами на Спрощеній  системі оподаткування, а тому зарано надавати певні рекомендації, враховуючи відповідальність (санкції) визначені, законом. 

У Базі Знань на сайті ДФС є така відповідь у подібній ситуації (видана до моменту змін до ПКУ, закону №71)
" Відповідно до п. 1 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі - Закон) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.
     Згідно з п. 1.4 гл. 1 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004 року № 22 із змінами та доповненнями, безготівкові розрахунки - це перерахування певної суми коштів з рахунків платників на рахунки отримувачів коштів, а також перерахування банками за дорученням підприємств і фізичних осіб коштів, унесених ними готівкою в касу банку, на рахунки отримувачів коштів. Ці розрахунки проводяться банком на підставі розрахункових документів на паперових носіях чи в електронному вигляді.
     Згідно із п. 12 ст. 9 Закону реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки не застосовуються якщо в місці отримання товарів (надання послуг) операції з розрахунків у готівковій формі не здійснюються (оптова торгівля тощо).
     Отже, при здійсненні розрахункових операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) застосування реєстратора розрахункових операцій є обов’язковим.
     При здійсненні розрахунків у безготівковій формі через установи банку реєстратор розрахункових операцій не застосовується.


" 
Проте варто сказати, що остаточну відповідь та трактування цієї норми буде давати Вищий адміністративний суд України, оскільки судові спори із цього приводу будуть точно.


При здійсненні розрахунків у безготівковій формі через установи банку реєстратор розрахункових операцій не застосовується. - See more at: http://tvoemisto.tv/news/zminy_u_podatkovomu_kodeksi_shcho_zminytsya_dlya_pokuptsiv_internetmagazyniv_70842.html#sthash.ynW1QlUi.dpuf
При здійсненні розрахунків у безготівковій формі через установи банку реєстратор розрахункових операцій не застосовується. - See more at: http://tvoemisto.tv/news/zminy_u_podatkovomu_kodeksi_shcho_zminytsya_dlya_pokuptsiv_internetmagazyniv_70842.html#sthash.ynW1QlUi.dpuf
При здійсненні розрахунків у безготівковій формі через установи банку реєстратор розрахункових операцій не застосовується. - See more at: http://tvoemisto.tv/news/zminy_u_podatkovomu_kodeksi_shcho_zminytsya_dlya_pokuptsiv_internetmagazyniv_70842.html#sthash.ynW1QlUi.dpuf
Закону про РРО
Закону про РРО
Закону про РРО

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв