Перейти до основного вмісту

Ліквідація фізичної особи підприємця (ФОП або ПП)

 У звязку із змінами у законодавстві реєстрація припинення підприємницької діяльності (закриття ФОП, ліквідація ФОП,) скоротилась до 1 дня. Але є одне велике «але». Після надання державному реєстратору реєстраційної картки №12 на проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності, реєстратор видає повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності, але в органах ДПІ по місцю своєї реєстрації фізична особа залишаєть на обліку до повного завершення перевірки. Відповідальність по своїх зобов'язаннях (борги перед бюджетом, пеня чи штрафні санкції за неподання звітності) залишається на фізичній особі вже без статусу підприємця, до повного їх виконання. Про зняття з обліку вразі відсутносі питань до підприємця звичайно ДПІ не повідомляє — (не зобов'язані).
 Висновок: рекомендуємо приватному підприємцю самостійно чи з допомогою спеціалістів після отримання повідомлення від державного реєстратора про припинення, у разі проведення діяльності пройти перевірку, в іншому випадку звернутись до ДПІ по місцю реєстрації із листом (заявою) про надання довідки про зняття з обліку для остаточного переконання, що фізична особа знята з обліку,  немає за плечима боргів чи інших зобовязань, які вспливуть через декілька місяців, або навіть років.

 Вартість послуги

  Реєстрація припинення підприємницької діяльності ФОП:
1. відсутня діяльність за останні 3 роки - 1300 грн. (1-2 місяці)
         (при подачі пустих декларацій за останні 3 роки)
2. з діяльностю та отриманням прибутку - від 2000 грн. (2-3 місяці)
         (остаточна вартість залежить від стану документів) 
3. з діяльністю та з працівниками - від 2500 грн. (2-3 місяці)
         (остаточна вартість залежить від стану документів)
 У вартість послуги входить:  
 • Попередня консультація;
 • Подання реєстраційної картки;
 • Отримання повідомлення від реєстратора про державну реєстрацію припинення
    підприємця (закриття ФОП, ліквідація ФОП);
 • Супровід при проходженні перевірки та зняття з обліку в ДПІ;
 • Отримання довідки про зняття з обліку в ДПІ.
 • Вразі наявносі працівників — проходження перевірки та зняття з обліку 
    в Пенсійному фонді. 
4. Подання реєстраційної картки та отримання повідомлення про реєстрацію припинення - 250 грн.
(Підприємець щойно зареєстрований, не займався діяльністю та не отримував свідоцтва про сплату єдиного податку.

Як замовити?

Необхідно надати:
  копію паспорта та ідентифікаційного коду. 
  копію виписки з ЄДР (або свідоцтва).
    за наявності оригінал свідоцтва платника єдиного податку. 
  звітність за останні три роки діяльності.
  довідку про рух коштів (якщо були відкриті поточні рахунки).
  вразі наявності працівників, надати закриті трудові угоди.
А також оформити нотаріальну довіреність для проведення всіх дій пов'язаних з ліквідацією (довіреність не входить у вартість послуг).
контакти: 097 968 4667 або на сайті

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м. ...

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення т...

Зміни законодавства у державній реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

07 квітня 2011 року Верховна  рада України прийняла законопроект 7516 . Цим законопроектом відміняється видача свідоцтв про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Також відбулися позитивні зміни в частині видачі виписки та нотаріального посвідчення установчих документів юридичної особи. До прийняття законопроекту 7516 виписка видавалась на строк 30 календарних днів, вартість виписки - 17,00 грн. Законопроект 7516 - відмінив строк дії виписки (вона видається безстроково, або до внесення відповідних змін в Єдиний державний реєстр), видається безкоштовно. Вагомим плюсом є - безстроковість, адже витрати часу були найбільш обтяжуючі в даному випадку. ФОП Цебак І.С. надає юридичні послуги щодо державної реєстрації юридичних осіб , підготовки установчих документів, зміни установчих документів, інші послуги щодо державної реєстрації/перереєстрації юридичних осіб.