Перейти до основного вмісту

Реєстрація права власності на квартиру (отримання свідоцтва про власність) у новобудові

Реєстрацію права власності на квартиру (отримання свідоцтва про власність) у новобудові, як правило роблять представники забудовника за додаткові кошти або ж пропонують зробити самому власнику самостійно.
Процедура не є складною, але довготривала, крім цього реєстратор часто відсилає по додаткові документи.
Адміністративний збір за реєстрацію становить не значну суму
Пропоную юридичні послуги, щодо реєстрації права власності на квартиру (отримання свідоцтва про власність) у новобудові:
- юридична консультація із цих питань, 
- встановлення переліку необхідних документів, 
- реєстрація права власності "під ключ",
- представництво ваших прав та інтересів у реєстраційній службі,
представництво ваших прав та інтересів у суді, щодо оскарження дій або бездіяльності реєстратора.

Контакти: 097 968 4667

ДОДАТОК:
Витяг із постанови КМУ про перелік документів для реєстрації права власності на квартиру (отримання свідоцтва про власність) у новобудові:
У разі проведення державної реєстрації права власності з видачею свідоцтва на новозбудований або реконструйований об’єкт нерухомого майна, будівництво якого здійснювалося із залученням коштів фізичних та юридичних осіб, у результаті діяльності житлового, житлово-будівельного, дачного, гаражного чи іншого кооперативу заінтересованою особою є інвестор (особа, що придбала майнові права), член відповідного кооперативу.
Для проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва на новозбудований або реконструйований об’єкт нерухомого майна, будівництво якого здійснювалося із залученням коштів фізичних та юридичних осіб, заявник подає:
1)
документ, що підтверджує набуття у власність особою закріпленого за нею об’єкта будівництва, передбачений законодавством (інвестиційний договір, договір про пайову участь, договір купівлі-продажу майнових прав тощо).
У разі участі у фонді фінансування будівництва документом, що підтверджує набуття у власність закріпленого за особою об’єкта будівництва, є видана управителем такого фонду довідка про право довірителя на набуття у власність об’єкта інвестування.
У разі придбання безпроцентних (цільових) облігацій, за якими базовим товаром є одиниця нерухомості, документами, що підтверджують набуття у власність закріпленого за особою об’єкта будівництва, є договір купівлі-продажу облігацій та в разі наявності документ, згідно з яким відбулося закріплення відповідного об’єкта інвестування за власником облігацій (договір резервування, бронювання тощо).
У разі придбання майнових прав на об’єкт нерухомості документом, що підтверджує набуття у власність закріпленого за особою об’єкта будівництва, є договір купівлі-продажу майнових прав;
2)
довідку (виписку) із переліку осіб, які брали участь в інвестуванні (фінансуванні) об’єкта будівництва та за якими здійснюється державна реєстрація прав, видану особою, що залучала кошти фізичних та юридичних осіб (замовником будівництва), про участь заінтересованої особи в інвестуванні (фінансуванні) об’єкта будівництва (у тому числі шляхом купівлі-продажу майнових прав);
3)
технічний паспорт на об’єкт інвестування (квартира, житлове, нежитлове приміщення тощо);
4)
завірені особою, що залучала кошти фізичних та юридичних осіб (замовником будівництва), копії (крім випадків подання оригіналів таких документів особою, що залучала кошти фізичних та юридичних осіб (замовником будівництва):
4.1
документа, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку (крім випадків реконструкції об’єктів нерухомого майна без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані);
4.2
документа, що підтверджує виникнення, перехід та припинення права власності на об’єкт нерухомого майна до проведення його реконструкції (у разі проведення реконструкції об’єкта нерухомого майна);
4.3.
документа, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
4.4.
документа, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси (крім випадку, коли в результаті реконструкції об’єкта нерухомого майна його адреса не змінилася).
Документи, зазначені в абзацах третьому - сьомому і дев’ятому - тринадцятому цього пункту, заявникові не повертаються.
У разі коли завершення будівництвом об’єкта містобудування та державна реєстрація прав на такий об’єкт за особами, які брали участь в інвестуванні (фінансуванні) об’єкта будівництва, здійснюється після 1 січня 2013 р., особа, що залучала кошти фізичних та юридичних осіб (замовник будівництва), після прийняття такого об’єкта в експлуатацію подає:
документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку (крім випадків реконструкції об’єктів нерухомого майна без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані);
документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення права власності на такий об’єкт до проведення реконструкції (у разі проведення реконструкції об’єкта нерухомого майна);
документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси (крім випадку, коли в результаті реконструкції об’єкта нерухомого майна його адреса не змінилася);
затверджений такою особою перелік фізичних та юридичних осіб, кошти яких залучалися на інвестування (фінансування) об’єкта будівництва.
Документи, подані особою, що залучала кошти фізичних та юридичних осіб (замовником будівництва), після виготовлення електронних копій шляхом сканування та розміщення у Державному реєстрі прав, повертаються такій особі.
КООПЕРАТИВИ
Для проведення державної реєстрації права власності з видачею свідоцтва на новозбудовані або реконструйовані об’єкти нерухомого майна, збудовані в результаті діяльності житлового, житлово-будівельного, дачного, гаражного чи іншого кооперативу, заявник подає:
1)
довідку житлового, житлово-будівельного, дачного, гаражного чи іншого кооперативу про членство в кооперативі та внесення таким членом кооперативу пайового внеску в повному обсязі;
2)
технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна.
У разі коли завершення будівництвом об’єкта містобудування та державна реєстрація прав на такий об’єкт, збудований у результаті діяльності житлового, житлово-будівельного, дачного, гаражного чи іншого кооперативу, здійснюється після 1 січня 2013 р., відповідний кооператив після прийняття такого об’єкта в експлуатацію подає:
документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку (крім випадків реконструкції об’єктів нерухомого майна без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані);
документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси (крім випадку, коли в результаті реконструкції об’єкта нерухомого майна його адреса не змінилася);
затверджений загальними зборами кооперативу список членів кооперативу.
Документи, подані кооперативом, крім документа, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку, не повертаються та використовуються державним реєстратором під час проведення державної реєстрації прав за членами такого кооперативу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м. ...

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення т...

Зміни законодавства у державній реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

07 квітня 2011 року Верховна  рада України прийняла законопроект 7516 . Цим законопроектом відміняється видача свідоцтв про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Також відбулися позитивні зміни в частині видачі виписки та нотаріального посвідчення установчих документів юридичної особи. До прийняття законопроекту 7516 виписка видавалась на строк 30 календарних днів, вартість виписки - 17,00 грн. Законопроект 7516 - відмінив строк дії виписки (вона видається безстроково, або до внесення відповідних змін в Єдиний державний реєстр), видається безкоштовно. Вагомим плюсом є - безстроковість, адже витрати часу були найбільш обтяжуючі в даному випадку. ФОП Цебак І.С. надає юридичні послуги щодо державної реєстрації юридичних осіб , підготовки установчих документів, зміни установчих документів, інші послуги щодо державної реєстрації/перереєстрації юридичних осіб.