Перейти до основного вмісту

З Нового року (2013) не потрібними будуть виписки та витяги з ЄДР

З нового року 2013, не потрібними стають виписки та витяги із ЄДР. Державна реєстраційна служба України у своєму листі від від 15.11.2012 р. N 1281-7-25-12 нагадую, що Верховною Радою України 02.10.2012 прийнятоЗакон України "Про внесення змін до деяких законів України у частині скасування вимог щодо необхідності обов'язкового надання паперових витягів, виписок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (далі - Закон N 5410-VI, який набуває чинності 01.01.2013, крім пункту 8 розділу I цього Закону, який набирає чинності одночасно з набранням чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 24 травня 2012 року N 4839-VI, та пункту 20 розділу I цього Закону, який набирає чинності з 18 січня 2013 року.

Цей Закон спрямований на спрощення започаткування суб'єктами господарювання підприємницької діяльності, а саме: скасовуються вимоги щодо обов'язкового подання суб'єктами господарювання органам державної влади та нотаріусам паперових виписок, витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та запроваджується отримання органами державної влади, нотаріусами відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців через офіційний сайт головного органу у системі центральних органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики у сфері державної реєстрації або шляхом доступу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у порядку, встановленому Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".
Законом вносяться зміни в законодавчі акти України, якими передбачено обов'язкове подання виписок (витягів) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зокрема скасована вимога подання суб'єктами підприємницької діяльності виписок (витягів) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців для одержання документів дозвільного характеру, ліцензій та перевірки цивільної правоздатності та дієздатності юридичної особи нотаріусами при вчиненні нотаріальних дій.

Будемо надіятись, що такі зміни полегшать ведення бізнесу

автор 
юрист іван цебак

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв