Перейти до основного вмісту

Автомобіль на іноземних номерах: ВІДПОВІДЬ МИТНИЦІ

У статті "Автомобіль на іноземних номерах" читати тут багато читачів ставлять різні питання.

Останнім часом дуже популярним питанням є: "Чому митниця не впускає автомобіль більше ніж  на 5 днів?"

За неофіційною статистикою на території України 30% автомоблів на іноземній реєстрації. Останнім часом автомобіл на іноземній реєстрації є автомомбіл із ПРЕМІУМ класу.

Лише можна собі уявити, які фінансові збиткт заначає наша держава. Проте вийти із Світової організації торгівлі та розірвати Стамбульську конвенцію Україна не має права.
Тому митники вдались до своєї улюбленої справи, ТЛУМАЧИТИ закони та конвенції так як їм вигідно.

Останній такий лист від 28 вересня 2012 року читайте тут

У своєму листі митники зробили акцент на термін "комерційне використання" яке прирінюється до платного використання від так особа яка ввозить авто повинна платити за перевезення особи (фактино перевезення автобусами)

Проте ст. 5, 7 додатку С до конвенції чітко врегулювала це питання.


Стаття 5 

     Для того,  щоб можна було скористатись правами на пільги,  що 
надаються цим Додатком:
     a) транспортні  засоби комерційного використання повинні бути 
зареєстрованими на території,  яка  не  є  територією  тимчасового 
ввезення,  на ім'я особи,  яка зареєстрована або постійно проживає 
за  межами  території  тимчасового  ввезення,   і   ввозитись   та 
використовуватись особами,  які здійснюють свою діяльність з такої 
території;
     b) транспортні  засоби  приватного  використання повинні бути 
зареєстрованими на території,  яка  не  є  територією  тимчасового 
ввезення,  на ім'я особи,  яка зареєстрована або постійно проживає 
за  межами  території  тимчасового  ввезення,   і   ввозитись   та 
використовуватись   особами,  які  постійно  проживають  на  такій 
території. 

Стаття 7 

     Незважаючи на положення статті 5 цього Додатка:
     a) транспортні  засоби   комерційного   використання   можуть 
використовуватись  третіми  особами,  які  мають  належний  дозвіл 
користувача права на тимчасове  ввезення  і  які  здійснюють  свою 
діяльність  на користь останнього,  навіть якщо вони зареєстровані 
або постійно проживають на території тимчасового ввезення;
     b) транспортні    засоби   приватного   використання   можуть 
використовуватись  третіми  особами,  які  мають  належний  дозвіл 
користувача  права на тимчасове ввезення.  Кожна Договірна Сторона 
може дозволити таке використання особою,  яка постійно проживає на 
її  території,  зокрема  якщо  вона  використовує його від імені і 
згідно з інструкціями користувача права на тимчасове ввезення. 

Від так якщо Іноземна фірма має комерційного агента (резидента українця), то останній керуючись ст. 7 додатку С до Конвенції має право на пільги при ввезенні авто та ставити це авто у митний режим - тимчасового ввезення строком виїзду до 1року

В історії України та її державних оргнів не один раз було що лсити та розсянення відкликалсиь, таке було навіть по цьому питанню.

Потрібно щоб громадскість через спілки, асоціації обєдання писали звернення до Президента, Премєр міністра, голови ВРУ, Омбудсмена, Міністра доходів та зборів щоб цей лист відмінили.

Хто більш відважний отримуйте відмову на митниці про ввіз авто, оскаржуйте в суд та проосіть суд щоб митника який вам заборони ввезти авто звільнили. Тільки у такий спосіб можна домогтись свого.

автор
юрист Іван Цебак
04 03 2013





Популярні дописи з цього блогу

Запит податкової про надання інформації. Що робити ???

В Україні ніби-то за вказівкою Уряду ("Гнати в шию перевіряючих " - автор А.Яценюк) зменшилась кількість перевірок, але все таки чесні підприємці отримують незаконні запити податової, зустрічають перевіряючих.

Що робити, якщо ваше підприємство отримало "черговий" ,"законний" запит податкової про надання документів та інформації.
З однієї сторони не надання відповіді є підставою для позапланової перевірки п. 78.1.1. ст. 78 ПКУ, але з другої сторони надання відповіді, документів та інформації не є гарантією, що перевірки не буде.

В перше чергу звертаємо увагу на наявність підпису (оригіналу не факсиміле) та посади, особи що підписала; наявність печатки.

В другу чергу розуміємо, що запит маємо отримати по пошті на податкову адресу або під розписку ,а від так факси, мейли тощо не є належно отримані.

Якщо дотримано 1 і 2 умова, то дивимось на суть запиту, та беремо до уваги вступ, до цієї статті, про 99%  можливості (гарантії) первірки.
Розуміємо, що можемо п…

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів.
Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення.

Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування.

Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них.

Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил:

- Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю,
- Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем.,
- Стаття 470. Недоставлення товарів, транспо…

Автомобіль на іноземних номерах

Сьогодні дедалі частіше на вулицях України можна побачити автомобілі на іноземних номерах (польські, чеські, литовські, латвійські, німецькі, голандські і так далі).
Невже дійсно так багато іноземців прибувають до України на своїх авто?
Насправді 90% таких автомобілів належать українцям, які на законних підставах  володіють та використовують даний автомобіль в Україні.
Чому так склалось, що так багато українців використовують авто на іноземних номерах?
У нас в Україні авто дорогі, чому ? на перший погляд всі знають чому, але якщо точно і детально, то ніхто не знає, і я також не до кінця розумію, чому авто яке коштує в ЄС 10 тис. євро у нас коштує 14 -15 тис. євро. Але факт є фактом. Із уживаними авто, ще гірше, у ЄС вони у двічі а то і тричі дешевші а ніж їх аналоги в Україні.
Пригнати авто із ЄС і розмитнити авто також справа не дешева, крім цього до авто є ряд вимог.

Тому українці знайшли "можливість" купувати авто у ЄС, не розмитнювати його і при цьому на законних підста…