Перейти до основного вмісту

Національний банк України лібералізував вимоги щодо проведення деяких валютних операцій

Національний банк України лібералізував вимоги щодо проведення деяких валютних операцій, що 
були запроваджені постановою Правління Національного банку України від 29 серпня 2014 року
 № 540 "Про введення додаткових механізмів для стабілізації грошово-кредитного та валютного ринків 
України" (далі – Постанова № 540).

Зокрема спрощено порядок здійснення зовнішньоекономічної діяльності виробниками 
сільськогосподарської продукції, операцій за участю іноземних експортно-кредитних агентств 
та операцій за акредитивами.

Крім того, передбачено можливість для здійснення резидентами операцій в іноземній валюті 
з оплати туристичних, транспортних та комунікаційних послуг, з оплати експлуатаційних витрат 
для транспортних засобів, що виконують рейси за межі України, переказування благодійними
 організаціями благодійної допомоги для оплати лікування фізичних осіб та інших імпортних операцій.

України від 29 серпня 2014 року № 540" (далі – Постанова № 626).

Постановою № 626 також уточнено, що обмеження, запроваджені Постановою № 540 з 
продажу готівкової іноземної валюти та з видачі готівкових коштів в іноземній валюті з 
поточних і депозитних рахунків, поширюються на операції з банківськими металами.

Постанова № 626 набирає чинності з 4 жовтня 2014 року.

ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
29.08.2014  № 540
Про введення додаткових механізмів для стабілізації грошово-кредитного та 
валютного ринків України


3) дозволити здійснювати операції з продажу готівкової іноземної валюти abo банківськими 
металами / уточнено/ одній особі в один операційний (робочий) день у сумі, що не перевищує в
 еквіваленті 3 000 гривень у межах однієї  банківської установи.

Фактично особа не зможе купити більше 5 грам золота.
НБУ таким способом закриває прогалини постанови №540 з метою недопущення 
видачі валюти.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв