Перейти до основного вмісту

Антикорупційне законодавство: зміни та нові тенденції

26 жовтня 2014 року, набрав чинності новий антикорупційний закон – Закон України «Про запобігання корупції» № 1700-VII від 14.10.2014 р. Через шість місяців з дня набрання чинності (вже з 27 квітня 2015 р.) Закон буде введено в дію.
Згідно з положеннями нового антикорупційного закону передбачено значну кількість нововведень, включаючи оновлення понятійного апарату, запровадження принципово нових підходів до нормативного регулювання питань щодо отримання подарунків та пожертв, врегулювання конфліктів інтересів, вчинення інших заходів, направлених на запобігання корупції.
Законодавство про запобігання корупції  поширюється на всі юридичні особи не залежно від форми власності (приватна, державна чи комунальна ).  Посадові особи, що мають розпорядчі,  організаційні функції (для прикладу такі особи це не лише директор та бухгалтер,  а й керівник відділу,  який має повноваження приймати рішення щодо закупки або продажу товару, тощо), можуть притягувати до відповідальності за корупційне діяння.  З огляду цього закону та можливості корупції,  юридичні особи повинні мати антикорупційного політику (деталі нижче).
З огляду на такі зміни до моменту введення в дію нового антикорупційного закону (тобто до 27 квітня 2015 р.) компанії, що беруть участь у тендерах (стаття 62 Закону України «Про запобігання корупції»), зобов'язані  створити свої внутрішні процедури, політики, інструкції, типові документи у сфері Антикорпційної політики та благодійництва.
У внутрішніх процедурах та документах компанії, що беруть участь у тендерах, серед іншого, мають врахувати такі ключові зміни антикорупційного законодавства України:
  • Запровадження нових підходів до підстав заборони одержання подарунків та підстав виникнення конфлікту інтересів.
  • Введення нових вартісних лімітів дозволених до одержання подарунків.
  • Скасування обмежень в одержанні пожертв.
  • Введення обов’язку керівників, засновників (учасників) усіх без винятку юридичних осіб щодо запровадження заходів регулярної оцінки корупційних ризиків та заходів протидії корупції.
  • Введення обов’язку керівників юридичних осіб, які приймають участь у процедурах державних закупівель, щодо:
  • затвердження Антикорупційної програми юридичної особи (комплексу правил, стандартів, процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності юридичних осіб);
  • внесення змін до трудових договорів (а за бажанням юридичної особи - й до інших договорів, що укладаються);
  • внесення змін до правил внутрішнього трудового розпорядку;
  • запровадження посади Уповноваженого з антикорупційної програми та призначення відповідної особи.
З огляду на наведене, команда правників та експертів у сфері державних закупівель пропонує допомогу у здійсненні заходів з приведення внутрішніх документів та процесів у відповідність до нових законодавчих вимог.
автор

Коментарі

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ ТА ДОБРОВОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, усі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від аферистів, будьте обачливими з імперсонаторів і зв’яжіться з правильною кредитною компанією. Надішліть нам електронну пошту через: lfdsloans@outlook. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв