Перейти до основного вмісту

Компаніям, що відкрили родовище можуть дозволити видобуток без конкурсу


Верховна рада 22 травня в першому читанні проголосувала за дозвіл видавати спеціальні дозволи на користування надрами компаніям, які здійснювали геологічну розвідку цього родовища без проведення аукціону.
За відповідний законопроект № 9539, яким вносяться зміни до "Кодексу України про Надра" проголосувало 239 карток народних обранців.
Згідно з пояснювальною запискою проекту закону, умови інвестування у геологофізичні дослідження та видобуток корисних копалин в Україні не є привабливими, оскільки в законодавстві України не створено правового механізму, коли б компанії, які відкривають родовище, мали би право отримувати спеціальний дозвіл на видобуток без нової тендерної процедури.
Практично це означає, що, здійснивши розвідкове буріння, інвестор обов’язково повинен брати участь у новому тендері на промислову розробку, не маючи ніяких переваг над іншими учасниками, пояснюють автори законопроекту.
Тобто, у випадку прийняття цього документа і його підписання президентом Януковичем, компанії, що здійснюють геологічну розвідку родовища отримають гарантії видобутку на ньому.
"Аукціон на отримання спецдозволу з видобування корисних копалин на зазначену ділянку надр проводиться лише у випадку відмови власника дозволу на розвідкове буріння від промислової розробки зазначеного родовища", - наголошується у пояснювальній записці.
Як відомо, Дерржгеонадра планує на найближчому аукціоні з продажу спеціальних дозволів на користування надрами, дата якого поки не призначена, планує виставити 80 об'єктів.
за інформацією із Економічної правди.
Консультування з приводу отримання спеціальних дозволів для видобування корисних копалин, та способи видобування корисних копалин без спеціальних дозволів.
автор
юрист Іван Цебак

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв