Перейти до основного вмісту

Проект закону підприємство (фірма) без директора


Комитет по вопросам экономической политики рекомендует парламенту принять за основу проект закона (№10312) о внесении изменений в некоторые законы Украины (относительно исполнительных органов юридических лиц). Об этом сообщает пресс-служба парламента.
Концепция такого механизма корпоративного управления предполагает, что управляющее предприятие заступает на место исполнительных органов подчиненного предприятия, при этом, управляющее предприятие не берет в доверительное управление имущество подчиненного предприятия ни в целом как имущественный комплекс, ни в какой-либо части. Договор о передаче полномочий исполнительного органа юридического лица может быть заключен только при наличии решения высшего органа управления такого предприятия.
Согласно проекту, управляющим предприятием может быть исключительно юридическое лицо, которое создано в форме АО или ООО, местонахождением на территории Украины и исключительным видом деятельности которого является предоставление услуг по выполнению полномочий исполнительного органа юридического лица.
Уставный капитал управляющего предприятия должен быть не менее эквивалента 35 000 минимальных заработных плат и сформирован исключительно денежными средствами.
Сочетание деятельности по выполнению полномочий исполнительного органа юридического лица с другими видами хозяйственной деятельности запрещается, за исключением случаев, предусмотренных законом.
В соответствии с проектом, управляющее предприятие действует от имени подчиненного предприятия без доверенности на основании договора о передаче полномочий исполнительного органа юридического лица.
за інформацією із сайту ВРУ
В цілому законопроект можливий, така практика відома за кордоном і має всі шанси прижитись в Україні.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити, якщо біля житлового будинку будують багатоповерховий будинок ???

Якими нормами регулюються розташування багатоповерхівок біля приватного сектору, звичайного житлового будинку?    Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватися законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують ділянку забудови.    Відповідно, п. 3.13 державних будівельних норм ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будинками треба приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості відповідно до встановлених норм та протипожежних вимог.    Між довгими сторонами житлових будинків заввишки  2-3 поверхи  треба приймати відстані (побутові розриви)  не менше 15 м , заввишки  4 поверхи і більше - 20 м , між  довгими сторонами і торцями з вікнами із житлових кімнат цих будинків - не менше 15 м.     У випадку розміщення 9-16-поверхових будинків сум

Порушення митних правил за новим Митним кодексом

Не минуло і року часу дії Митного кодексу України (почав діяти 01 06 2012 року), а громадяни та субєкти господарювання (фірми) вже відчули на собі "тягар" нових штрафів. Митні органи звітують про перевиконання в частині стягнення штрафів  і тим самим заповнють бюджет  України (так як сового часу це робили ДАІшники), у деяких випадках в цьому допомагають і судим, які на підстві складених протоколів митних органів виносять совї рішення. Проте давайте більш детально розглянемо процедуру штрафування. Глава 68 митного кодексу України  - Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення - регулює види порушента та відповідальність за них. Отже, митний кодекс встановив такі види порушень митних правил: - Стаття 468. Порушення режиму зони митного контролю, - Стаття 469. Неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем., - Стаття 470. Недоставлення товар

Антикорупційна політика

Антикорупційне законодавство вже досить давно має суттєвий вплив на бізнес у світі. Особливо ж після прийняття Закону США «Про корупцію за кордоном» (FCPA) та Закону Великобританії «Про хабарництво» (Bribery Act), що визначили нову тенденцію до боротьби з хабарництвом на національному рівні, що часом виходить за межі кордонів відповідних держав та суттєво розвинули практику застосування процедур compliance . Серед міжнародного законодавства можна виділити: Конвенцію ООН проти корупції (2003 р.); Кримінальну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Цивільну Конвенцію Ради Європи про боротьбу з корупцією (1999 р.), Двадцять принципів боротьби з корупцією (1997 р.), Модельний кодекс поведінки для державних службовців (2000 р.), Єдині правила протидії корупції при фінансуванні політичних партій та виборчих кампаній (2003 р.). Особливу увагу боротьбі з корупцією приділяє і Європейський Союз (Комюніке Європейської комісії від 28 травня 2003 р. щодо комплексної політики Єв